וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר קלמנטה הוצע לאבי לוזון

9.3.2010 / 0:07

גם מאמן נבחרת ספרד לשעבר בתמונה, כמו גם וינפריד שיפר. פרננדס עדיין לוחץ על לוזון. שפיגלר מתנגד לקלוד לרואה

מאמן נבחרת ספרד לשעבר, חאבייר קלמנטה, הוצע בימים האחרונים ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון לתפקיד מאמן נבחרת ישראל. לוזון עדכן בפרטים את מוטל'ה שפיגלר והשניים עשויים להיפגש עם המאמן. קלמנטה בן ה-59, אימן את נבחרת ספרד בשני מונדיאלים ואת נבחרת סרביה ביורו 2008. בשנת 2008 הוא חתם על חוזה בנבחרת איראן, אך בסופו של דבר לא קיבל את התפקיד משום שסירב להתגורר במדינה. קלמנטה זכה בעבר בשתי אליפויות עם אתלטיק בילבאו ואת נבחרתו, ספרד, הוביל לרבע גמר גביע העולם בארצות הברית 1994.

שם נוסף שעלה בימים האחרונים כמועמד לאימון הנבחרת הוא וינפריד שייפר הגרמני. בהתאחדות היה מי שאמר שכמו קלמנטה, גם שייפר מועמד מבוגר יחסית, מה שלא עומד בקנה אחד עם האידיאלים של לוזון. בנוגע למועמדותו של קלוד לרואה הצרפתי, מתברר כי שפיגלר עצמו אינו מעוניין בו כמאמן והוא הבהיר זאת היטב ללוזון.

כפי שפורסם אתמול, לואיס פרננדז הודיע ללוזון כי יהיה מוכן לאמן תמורת 360 אלף יורו לעונה, אך בשלב זה לוזון מגדיר בפני מקורביו בהתאחדות את המאמן הצרפתי כ"ברירת מחדל". בהתאחדות מספרים כי "פרננדז לוחץ מאוד באמצעות מקורביו למנותו לתפקיד". מועמדותם של המאמן הרומני ויקטור פיצורקה ושל רונאלד קומאן ההולנדי עדיין לא ירדה מהפרק ולמרות ההכחשות מצד בכירי ההתאחדות, צפויה להתקיים עם פיצורקה פגישה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully