וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "לא עשינו את העבודה שלנו"

מאמן הפועל ת"א מאוכזב מה-1:1 עם הפועל פ"ת וזעם על שחקניו: "כמה אליפויות לקחתם?". מחפוד: "החזרנו את הכבוד"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

במחצית המשחק בין הפועל פתח תקוה להפועל תל אביב, זעם מאמן האדומים אלי גוטמן על צורת משחקם של שחקניו בחדר ההלבשה. גוטמן עבר שחקן שחקן, מלבד וואליד באדיר, ושאל: "כמה אליפויות לקחתם?". לאחר מכן אמר להם: "אם אתם רוצים לקחת אליפות אסור לנו לאבד נקודות באורווה". הניעור של גוטמן לא עזר. הפועל תל אביב הייתה קרובה והובילה 0:1 עד לדקה ה-90, אבל אז נכנעה לשער ענק של גיא צרפתי, שבעט פצצה לחיבורים של וינסנט אניימה וקבע 1:1. הפועל תל אביב איבדה נקודות חשובות במרדף אחרי המוליכה מכבי חיפה, הפועל פתח תקוה נקמה בצורה ספורטיבית על התבוסה 7:1 שהנחילה לה הפועל תל אביב במפגש הקודם.

בתום המשחק החמיא גוטמן לגיא צרפתי על השער שכבש. "כל הכבוד, התלבש לו ונתקע שם בתוך הברזל, אלה דברים שיש בכדורגל אבל אם לומר את האמת, אני לא יודע אם הגיע לנו יותר מנקודה אחת במשחק היום. מחצית ראשונה מאוד מאוד אנמית שלנו, בלי שינויי קצב, בלי מוטיבציה מספקת. במחצית חרגתי ממנהגי והיו קצת צעקות. נתתי לשחקנים להבין שככה אי אפשר להמשיך. חייבים שרמת המוטיבציה תהיה הרבה יותר גבוהה".

"המגרש קטסטרופלי", הוסיף גוטמן, "אני מקווה שזאת הפעם האחרונה שאני מבקר בו. כשאתה עולה ל-0:1 ואתה סופג כזה גול, יפה כשלעצמו, זה מאכזב. לא עשינו את העבודה שלנו היום". כשנשאל האם ההפסד קשור לעזיבתו של ביבראס נאתכו אמר המאמן: "היום, בתנאים האלה, יחסית עוד הנענו כדור, לא שיחקנו לעומק ולא הגענו למצבים, אבל אין טעם לדבר על השחקנים שעזבו, נתרכז במי שקיים וננסה לעשות את הכי טוב. אני מאחל לביבראס בהצלחה".

"ניסיתי כמה שינויים במהלך המשחק", סיכם גוטמן. "הכנסתי את ערן זהבי ואת שי אבוטבול במחצית השנייה, ואני כמאמן מחויב למצוא פתרונות. קבוצה שרוצה לקחת אליפות לא יכולה להשאיר באורווה נקודות, חבל".

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, רשם משחק שמיני ללא הפסד. "אני מאוכזב מהתוצאה, אני חושב שבדקה ה-95 הגענו למצב שחייבים לכבוש ממנו", אמר מחפוד בסיום, "קבוצת תחתית שכמונו חייבת את הנקודות וחייבת לדעת לכבוש את השערים האלה. התכוננו טוב להפועל תל אביב ונראינו טוב. סגרנו אותם כמו שצריך, הם לא הגיעו למצבים".

מחפוד התייחס לנקמה הספורטיבית שהשיגו המלאבסים. "היום, מעבר למשחק, השחקנים החזירו את הכבוד למועדון, כבוד שקצת אבד אחרי ה-7:1 שהיה בסיבוב הקודם. בשבוע לפני המשחק החלטתי לא לדבר על המשחק הקודם עם ה-7:1. לא היה טעם לטחון לשחקנים את זה, כי כמו שלי זה לא עושה טוב גם לשחקנים זה לא עושה טוב. דקה לפני שעלינו למשחק, הזכרתי את ה-7:1. אני חושב שמה שהביא לנו את הנקודה היום זה משחק ההקרבה של השחקנים".

כובש השער להפועל פתח תקוה, גיא צרפתי, נשאל האם זה שער העונה. "שלי, כן. הוא משלושת השערים היפים שיצא לי לכבוש. אני מקווה שאוכל לספק בעתיד עוד רגעים כאלה. אסור לנו להיות חזירים, למרות ההחמצה בסיום, אם היו אומרים לנו לפני המשחק שייגמר ב-1:1 עם הפועל תל אביב היינו קונים את התוצאה הזאת. יש לנו שמונה משחקים ללא הפסד, והנקודה זה הדבר החשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully