וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אופציה לפיינל פור

איתן נוח

8.3.2010 / 14:32

שיטה חדשה תאפשר לאוהדים לקנות אופציה לכרטיס לפיינל פור, ואם קבוצתם אכן תעלה, להמירה בכרטיס לאירוע הנכסף

העפלתה של מכבי תל אביב לטופ 8 של היורוליג הוסיפה כנראה הרבה אופטימיות למערכת והכניסה את אוהדי הקבוצה לכוננות פיינל פור, למרות שייתכן מאוד שאחרי המשחק ביום חמישי מול ריאל מדריד, הסיכוי להעפיל לארבע האחרונות יהיה על גבול הקלוש. בכל אופן, מנויי מכבי תל אביב קיבלו היום (שני) הודעה על אפשרות לרכישת אופציה על כרטיס לפיינל פור, משמע במקום לקנות כרטיס מבעוד מועד מבלי להיות בטוחים שהצהובים יעפילו לפיינל פור, ניתן לקנות רק את האופצייה, ובמידת הצורך להמיר את האופצייה בכרטיס לפיינל פור.

את הרעיון הגתה חברת Ticket2final, שקיבלה רישיון מהיורוליג, כשבבסיס הרעיון הימנעות מקניית כרטיס מיותר או, לחילופין, קניית כרטיס במחיר מופקע מספסרים בסמוך לאירוע עצמו. רק אוהדים של הקבוצות שיעלו לשלב הבא יוכלו לממש את האופציה המדוברת והחדשנית.

מחיר האופציה נקבע על פי הביקוש לכרטיסים של אותה קבוצה, ועל פי איכות הקבוצה, כלומר סיכויי העפלה שלה לפיינל פור. מחיר האופציה לכרטיס עבור אוהדי מכבי תל אביב עומד כרגע על 43.5 יורו, שזהו המחיר גם עבור אופציה לכרטיס של ברצלונה. עבור אופציה של ריאל מדריד, שתתמודד ביום חמישי הקרוב מול מכבי תל אביב על ראשות הבית, יצטרכו לשלם האוהדים הספרדים 39 יורו. אופציה של אולימפיאקוס עולה כיום 32.5 יורו ואילו אופציה של צסק"א מוסקבה עולה 36 יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully