וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה שכנעו את גדיר לחתום אצל זהבי

8.3.2010 / 13:00

דודו דהאן לא ייצג את החלוץ. גולסה חזר להתאמן עם כדור. יוכל לבקש מעמד של ספורטאי מצטיין ורק אם ייצא לחו"ל ייקרא "עילוי"

לאחר שאתמול הלינו במכבי חיפה על התנהלותו של סוכן השחקנים דודו דהאן, הבוקר (שני) מתברר כי החלוץ מוחמד גדיר שוכנע על ידי ראשי המועדון לחתום אצל סוכן השחקנים פיני זהבי, והשניים סיכמו על שיתוף פעולה. החוזה על ייצוג השחקן אמור להיחתם בימים הקרובים ובחיפה מאוד מרוצים מהמהלך. במועדון יצרו קשר עם אביו של השחקן, שהוא זה שנתן אור ירוק לייצוג. זהבי נמצא בקשרי ידידות טובים עם יענקל'ה שחר. לא מן הנמנע כי בקרוב מאוד חיפה תבקש משחקנים נוספים לחתום אצל זהבי.

לראשונה העונה ערך הקשר אייל גולסה אימון ריצה עם כדור, וקצב ההתאוששות שלו מעודד. ההערכה היא שיחזור בתוך פחות משלושה שבועות לאימונים רגילים ובהדרגה לכושר משחק. על פי מה שמסתמן כרגע, השחקן יבקש מעמד של ספורטאי מצטיין, שיאפשר לו לדחות את שירותו הצבאי (מתגייס בחודש יולי) במספר חודשים. אם גולסה ייצא לחו"ל עד הגיוס, הוא יגיש בקשה לקבלת מעמד של ספורטאי עילוי, בהתאם לנהלי שחר פאר (עקרונות חוק בן סהר, שלא עבר קריאה שנייה ושלישית). עדיין לא חלה כל התקדמות מאז הפגישה בין השחקן לחיפה בנוגע לסעיף היציאה לחו"ל. אתמול שוחח סוכנו דדה חדד עם עו"ד אוקי שוכטוביץ', אך לדברי סוכנו: "לא נרשמה כל התקדמות". בחיפה מאמינים שהשחקן יחתום בקרוב מאוד על החוזה. אתמול, כזכור, הדגישו במועדון כי "העסקה לא פוצצה. מאז הסיכום העקרוני לא הושגה הסכמה בנוגע לסעיף היציאה לחו"ל, החוזה ייחתם בקרוב".

מחר (16:00) תגיע קבוצת אלניה ולדיקווקז הרוסית למשחק אימון בכפר גלים. בירם כיאל וג'ון קולמה אל אמורים לקחת חלק במשחק בגלל פציעות. כיאל עדיין סובל מכאבי גב ומכאבים באזור המפשעה ולכן ערך היום אימון חלקי. ספק אם קולמה, שסובל מכאבים בקרסול, יפתח גם הוא מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully