וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילו: "השובתים יישבו בבית עד סוף העונה"

דור בלך

8.3.2010 / 11:31

אימון אחי נצרת הושבת לאחר שהשחקנים לא קיבלו את משכורות ינואר, יושב ראש המועדון זועם: "טעינו שנתנו להם במה"

לאור תכנון השחקנים להשבית גם הבוקר (שני) את אימון הקבוצה, החליטו אמש בשעות הלילה המאוחרות ראשי אחי נצרת לבטל את אימון הבוקר בעצמם. ראשי הקבוצה נפגשו ודנו במצב, כשחלקם קראו להשעות או לשחרר את ראשי השובתים.

המהומה נפתחה לאחר שאתמול לא קיבלו השחקנים את משכורות חודש ינואר, שהיו אמורות להיכנס עד ה-25 בפברואר, ולאור עיכובים נוספים וחובות עבר. יו"ר הקבוצה, אחמד חילו, לא מתכוון לסלוח לשובתים: "בסך הכל מדובר באיחור של כמה ימים, ואחרי הביזיון בשבת, כשקיבלנו תוך 20 דקות חמישה שערים, הם מעיזים לשבות", תהה חילו. "כל שמונת השובתים הראשיים - תומר חמד, שלומי חנוכה, רמי דואני, לוהאב כיאל, מג'ד יונס, מור דהאן, גיל אופק וגיא דיין יושעו ויישבו עד סוף העונה בבית. חלקם נחשבו פה כמו שחקני בית אבל הם לא ראויים לזה בכלל, טעינו שנתנו להם במה".

"את הכסף שלהם הם יקבלו במלואו עד השקל האחרון, אבל כדורגל הם לא ישחקו", המשיך חילו. "עם כל הכאב על תומר חמד, שהוא הכוכב שלנו ואחד השחקנים האהובים, הוא עשה טעות והוא צריך לשלם עליה. חבל לי שכאלה שלא ראו הרכב כמו מור דהאן וגיל אופק ניצלו את הסיטואציה כדי לנקום במועדון ולהוציא את המירמור שלהם על מצבם, וגררו אחריהם נוספים".

השחקנים המושאלים ברשימה - יונס ממכבי פ"ת, דואני מהפועל ת"א, חמד, דהאן וחנוכה ממכבי חיפה, יבדקו את האפשרות לבטל את ההשאלה ולחזור לקבוצות האם שלהם, אך המהלך לא נראה אפשרי עקב סגירת חלון ההעברות וכן עקב התחייבות נצרת לקבוצות לשלם לשחקנים את שכרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully