וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "הקיצוניות הזאת עולה לנו ביוקר"

8.3.2010 / 9:55

חוסר היציבות של ירושלים הטריד את גיא גודס רגע לפני ההמראה למשחק הקריטי מול גלאטסראיי: "רוצים להיות תלויים בעצמנו"

ספורט 5

יממה נותרה להפועל ירושלים להתכונן למשחק הכי חשוב שלה העונה באירופה, מחר (שלישי, 21:30, 5+ לייב) בטורקיה, מול גלאטסראיי. האדומים יודעים כי ניצחון חוץ יבטיח להם מקום בשלב ההצלבה של מפעל היורוקאפ, כאשר ירושלים תוכל להעפיל בקונסטלציה נוספת, אם ולנסיה תנצח את קאזאן במשחק המקביל בספרד.

הבוקר, יומיים אחרי שהפסידו 74:72 לברק נתניה בליגה, המריאו גיא גודס ושחקניו לטורקיה, ונראה שהם ממוקדים מאוד במטרה. "אין להפסדים האחרונים קשר", אמר גודס רגע לפני העליה למטוס. "כל משחק בפני עצמו. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק, אנחנו נוסעים לטורקיה כדי להיות תלויים בעצמנו ורק בעצמנו, כדי לנסות לנצח ולעלות לשלב הבא". גודס נשאל לגבי חוסר היציבות המשווע של קבוצתו, ואמר: "הקיצוניות הזאת לא טובה ועולה לנו ביוקר, אבל המטרה היא בסופו של דבר להתייצב איפה שאנחנו צריכים".

בנוגע ליריבתו מחר, שבמשחק הליגה האחרון שלה ניצחה את אפס פילזן, אמר המאמן האדום: "ברור שאנחנו משחקים נגד קבוצה טובה מאוד. התוצאות שלה ביורוקאפ קצת משקרות כי הם הפסידו גם בולנסיה אחרי הארכה והיו קרובים לנצח. זאת קבוצה שקשה לשחק נגדה, קבוצה של גארדים. הם קולעים הכי הרבה ביורוקאפ, ונצטרך לשמור שם טוב".

רכז הפועל ירושלים, פו ג'טר, יודע מה קבוצתו צריכה לעשות כדי לנצח את ההתמודדות החשובה: "נהיה חייבים לשחק ביחד ולהיות אגרסיביים, מההתחלה ועד הסוף. כולם בקבוצה יודעים שלזכות ביורוקאפ זה מצוין לקורות החיים".

יובל נעימי הוסיף: "הגדולה של הקבוצה הזאת, והראנו את זה כל השנה, שאנחנו יודעים לצאת ממצבים קשים. היינו בתחתית, ודווקא שם ידענו כולם לבוא ולתת את הפוש בשביל להרים את הקבוצה. כולם מודעים לחשיבות המשחק, אני מאמין שנעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully