וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "באימונים שלנו התוצאות יותר שוות"

איתן נוח

7.3.2010 / 23:11

מאמן מכבי ת"א עקץ את גלבוע/גליל. פרקינס: "עכשיו חייבים להתרכז במדריד". כדיר: "נגד מכבי אתה משלם את המחיר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

ליותר קל מזה, לא היו יכולים לקוות במכבי תל אביב. הקבוצה, שתפגוש את ריאל מדריד ביום חמישי, למשחק שעשוי לקבוע את המשך העונה האירופאית של הצהובים, דילגה הערב (ראשון) בקלילות על הפועל גלבוע/גליל (81:93), במשחק שבו התוצאה משקרת, ובגדול. קבוצתו של פיני גרשון כלל לא התקשתה, והוליכה לאורך מרבית המחצית השניה בפעם של 20 נקודות ומעלה, אבל האורחים מהצפון הצליחו לצמק מעט לקראת הסיום.

"זו לא הכנה לריאל מדריד"

מאמן מכבי, גרשון אמר לאחר הניצחון הקל: "אנחנו לא צריכים להתנצל על איך שמשחקים נגמרים. לפני משחקים כאלה עדיין חושש. אולי זה מה שמחזיק אותנו. זה משחק שיכל להיגמר גם שלושים הפרש. באיזשהו שלב גם אני איבדתי שליטה. באימון אנחנו משחקים 5 על 5 והתוצאות יותר שוות. כשזה הופך להיות 15-10 הפרש והם מתחילים לרוץ אחרינו, ויש שריקות מצחיקות, ככה זה נראה. אני כבר שנים אומר שאני רוצה שקבוצות יתקרבו למכבי. אם היו מנהלים כמו שצריך ולא זורקים כסף לכל עבר, אולי כן היה אפשר לעשות משהו. לא צריך 15 מיליון דולר, אבל זה דורש השקעה ובנייה לטווח ארוך".

דורון פרקינס, שהיה המצטיין של הצהובים הערב, אמר: "הוצאנו לפועל בצורה טובה. המטרה שלנו הייתה להכניס אותם לבעיית עבירות. לגליל יש שחקנים טובים אבל זו לא קבוצה עמוקה מספיק". למרות התוצאה והניצחון, הגארד לא חושב שהמשחק עזר לקראת היורוליג: "זו לא הכנה למשחק נגד ריאל. היינו צריכים להתכונן למשחק מול גליל בצורה רצינית כי זו קבוצה שיכולה להפתיע אותך, עכשיו נהיה חייבים להתרכז במדריד".

על היכולת האישית שלו, אמר פרקינס: "אני מרגיש יותר ביטחון על המגרש, אני קולע יותר ונמצא יותר על המגרש. אני לא נמצא בדיווחי הסקאוטים של הקבוצות היריבות באותה מידה כמו שחקנים אחרים, אז אני מאמין שלא ששמים אליי כל כך הרבה לב אז יותר קל לי על המגרש. מבחינתי אני עושה כל מה שאני יכול עבור הקבוצה".

"בכמה דקות של חוסר פוקוס איבדנו את זה"

הרבה מילים טובות על גלבוע/גליל אי אפשר להגיד הערב. קבוצתו של עודד קטש נראתה כבויה, אבודה, ואילולא שני הישראלים שלה- אלישי כדיר וגוני יזרעאלי, הרי שהפער הסופי היה עלול להגיע לאזור ה-40. "אין הרבה מה לקחת ממשחק כזה", אמר המאמן, עודד קטש בסיום. "אני מרגיש טיפה פספוס לגבי המשחק הזה כי 15 דקות ראשונות עמדנו מולם ושיחקנו לפי תוכנית המשחק שלנו. בדקה ה-15 הם ברחו לנו. מהמשחק הזה אני לוקח את החצי הראשון. השאיפה שלי היא שבפעם הבאה במעמדים האלה נצליח לשמור על הריכוז טיפה יותר".

קטש המשיך ואמר: "יש לי הערכה גדולה למכבי, וזה מאוד קשה לגרום למשחק להיות צמוד פה. קשה לדעת מי תהיה פה בפיינל פור, אני מאמין שיהיו הפתעות. אני מסתכל עלינו, אני מסתכל על המטרות שלנו. המטרה שלנו היא להיות פה בפיינל פור. הדרך עוד ארוכה, יש עוד משחקים מאוד קשים. הפלייאוף יהיה מאוד מעניין". על גוני יזרעאלי, אמר המאמן: "אני שמח שגוני חזר לעצמו, אני בטוח שגם הוא שמח. יש לנו סגל רחב ויש תקופות ששחקנים לא משחקים. בגלל זה גם השארנו את גוני בקבוצה, בשביל משחקים שהוא יכול לעלות מהספסל ואני בטוח שהוא יתרום לנו בהמשך".

החלק השני החיובי של הערב עבור האורחים, אלישי כדיר אמר לאחר ההפסד: "אני חושב שהתחלתי טוב, אבל בכמה דקות של חוסר פוקוס איבדנו את זה. פעם שעברה זה קרה רבע רביעי, אבל זה חוזר על עצמו. מול קבוצות אחרות אתה מקבל ריצה של 5-10 נקודות, אבל נגד מכבי אתה משלם את המחיר. לחזור מ-17 נקודות הפרש למשחק זה מאוד קשה. זה מתחיל בנו. כן הגענו למצבים אבל לא הצלחנו לקלוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully