וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרת התקציבים עצרה את העברת הכספים לאחי נצרת

דור בלך

7.3.2010 / 14:25

"חבל שלא פנו אלינו לפני כן", אמר יו"ר הבקרה אורליצקי. כשהם ללא משכורות כבר ארבעה חודשים, פתחו השחקנים בשביתה

לאחר שלא קיבלו משכורת כבר מעל לארבעה חודשים ולאחר שאיימו בשביתה במהלך החודש האחרון, הודיעו הבוקר (ראשון) שחקני אחי נצרת להנהלת הקבוצה כי הם מתחילים בשביתה כללית ולא יגיעו יותר לאימונים ולמשחקים. מאמן הקבוצה ג'ון גרגורי קיבל את הסבר השחקנים ואמר להם כי הוא לא יכול לעמוד בדרכם. כזכור, חלק משחקני הקבוצה כבר החלו להחרים את האימונים והמשחקים לאחר שרכביהם נלקחו מהם עקב חוב של הקבוצה לחברת הליסינג.

אין זו השביתה הראשונה של שחקני הקבוצה השנה, כשלפני כחצי שנה השביתו את האימונים עקב סיבה זהה, אך יום למחרת חזרו להתאמן לאחר שיו"ר הקבוצה כיעד אבו עיאש הבטיח להם שיקבלו את שכרם בתוך כשבוע ולאחר שהמאמן דאז אלי מחפוד התערב בנעשה. כעת גם כשכבר קיבלו משכורות, הצ'קים היו ללא כיסוי.

השחקנים הפצועים התבקשו להפסיק בטיפולי הפיזותרפיה או לשלם על כך בעצמם ושחקנים שרכבם נלקח התבקשו להגיע לאימונים ולמשחקים בתחבורה ציבורית או יחד עם חבריהם לקבוצה הגרים בסביבתם.

למאמן ג'ון גרגורי הובטח כי יועמדו לו סגל שחקנים מלא למשחק הבא, כשככל הנראה רובם יהיו שחקני מחלקת הנוער שלא מחזיקים בחוזה מקצועני. ארגון השחקנים דיבר עם שחקני הקבוצה כיחידים ובכללם בשבוע שעבר והבטיח להם כי יעמוד מאחוריהם, וצפוי להתערב בנעשה בקבוצה בימים הקרובים.

בקבוצה מתכוונים לקנוס ולהשעות את השחקנים השובתים, אך ארגון השחקנים יעמוד לצדם ויבהיר לקבוצה שאין באפשרותם לקנוס אותם על השביתה אם יוכרז סכסוך עבודה רשמי. בכל מקרה בקבוצה שוקלים כבר זמן רב לעלות עם שחקני קבוצת הנוער ליתר המשחקים העונה ובכך לחסוך את הפרמיות לשחקנים הבוגרים ולצמצם את עלות הקבוצה.

בקרת התקציבים של ההתאחדות לכדורגל החליטה לעצור את העברת הכספים השוטפת לאחי נצרת עד לבירור העניין. "חבל ששחקני אחי נצרת לא פנו אלינו עד היום ועוצרים את התהליך בזמן", סיפר לוואלה! ספורט יו"ר הבקרה עופר אורליצקי. "אנחנו התעדכנו עד כה רק מהתקשורת ולכן החלטנו עכשיו לעצור ולבדוק. אם השחקנים היו פונים אלינו היינו עוצרים את העברת הכספים ומעבירים להם את הכסף. עכשיו מכיוון שזה חודשים אחורה לא בטוח שיש לנו מספיק כסף בשביל לשלם להם את מלוא המשכורת באופן מיידי, אבל רק לאחר בירור נדע הכל טוב יותר. חשוב להדגיש לכל שחקני הכדורגל בישראל שהצעד הראשון שהם צרכים לעשות במקרה כזה זה לפנות אלינו".

  • עוד באותו נושא:
  • אחי נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully