וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון מחפשת סוף סוף לנצח בגמר גביע

איתן נוח

8.3.2010 / 11:25

אחרי שני הפסדים רצופים במעמד הנכסף, ינסו אוסטפלד ושחקניה להכניע את רמלה (17:45, ע' 1): "היריבות מוסיפה המון"

בעוד מספר שעות יחולק התואר הראשון העונה במסגרת כדורסל הנשים, כאשר אלקטרה רמת השרון ואליצור רמלה ייפגשו לגמר גביע המדינה בראשון לציון (17:45, ערוץ 1). המאזן בין שתי הקבוצות העונה בליגה עומד על 1:1, כאשר הפעם האחרונה שהשתיים הללו נפגשו בגמר המפעל היה בעונת 2007/2008, אז ניצחה רמלה 61:65. למעשה, מדובר בגמר שלישי ברציפות עבור האלופה מרמת השרון, אלא שבשני הגמרים האחרונים היא ראתה את רמלה ורמת חן חוגגות על חשבונה, והערב היא תרצה לתקן.

"כמובן שרמת השרון מעוניינת מאוד מאוד בגביע אבל נצטרך לשחק טוב, לעבוד קשה", אמר מאמנת רמת השרון, אורנה אוסטפלד, לקראת ההתמודדות. "יש לנו יריבה חזקה מאוד, מנוסה מאוד ועם שחקניות יורוליג אבל אני מאמינה שהקבוצה שלנו, שמתחילת השנה משחקת מאוד קבוצתי, תעשה את זה מחר ונחזור הביתה עם הגביע. היריבות הנצחית בין רמלה לרמת השרון מוסיפה הרבה, כי זה מוסיף צבע וגוון למשחק. ההפסד האחרון לרמלה בליגה היה במשחק לא הכי חשוב כי היינו ראשונות בליגה. לא היינו מוכנות טקטית למשחק והפעם זה תסריט שונה לגמר".

בחצי הגמר הביסה רמת השרון את רמת חן 61:79, בעוד רמלה ביצעה קאמבק ענק כדי לסגור פיגור של 15 ולנצח בסופו של דבר, ממש עם הבאזר, 75:76 את נתניה. אם יש משהו שבכל זאת מעיב קצת על המשחק הערב הוא פטירתו של סבתו רועי אייזנברג, מה שגרם לצד הרמלאי לא להופיע למסיבת העיתונאים החגיגית שהתקיימה אמש.

"אין לי גביעים עדיין ואני מאוד רוצה את הגביע הראשון שלי", סיפרה מירב דורי, קפטנית רמת השרון. "אני מאמינה מאוד בקבוצה ואני חושבת שאנחנו יכולות לעשות זאת. רמלה קבוצה חזקה אבל אני מאמינה בחברות שלי וביכולת שלנו לנצח את המשחק ולצאת עם הגביע. אני מאוד רוצה לנצח מחר ואני מקווה שיהיה טוב. רמלה היא קבוצה חזקה ואגרסיבית והם רצות חזק לריבאונד התקפה ומתפרצות. אני חושבת שאנחנו צריכות להשתמש ביתרונות שלנו ולשמור חזק בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully