וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: יזרעאל-גלבוע תקבל את ההזדמנות שלה

אמיר שהם

6.3.2010 / 19:56

אס"א תל אביב ניצחה בחצי גמר הגביע את חיפה 16:33, ותפגוש את יריבתה ממשחק האליפות, שניצחה טכני את אשקלון

אס"א תל אביב ניצחה היום (שבת) בספורטק את מועדון ראגבי חיפה 16:33 בחצי גמר גביע המדינה לגברים. שחקני חיפה הגיעו נחושים לנצל את הזכיה של תל אביב באליפות בשבוע שעבר, והמאמן-שחקן עופר המבורגר הביע בהם אמון כאשר סיפסל את עצמו על מנת להתמקד בתפקידו כמאמן. מאוחר יותר, כאשר נכנס כמחליף, פתח המבורגר את עינו, אך המשיך לשחק.

בתחילת המשחק עלתה תל אביב להפרש גבוה, אך חיפה לא נכנעה והצליחה לצמצם אותו עד לכדי ארבע נקודות. אז לחצה תל אביב על הדוושה וקבעה את תוצאת הסיום.

"יכול להיות שהיתה אצלנו ירידת מתח", אומר מאמן תל אביב רענן פן, "אבל לא כל שבוע, חודש, או אפילו חצי שנה יש בארץ משחק אינטנסיבי כמו שהיה לפני שבוע. חמישה-שישה שחקני הרכב שלנו היו פצועים היום. שיחקנו טוב והיה יכול להיות הפרש גבוה יותר, אבל עשינו כמה טעויות מול קבוצה שנלחמה". לאחר המשחק הלכו יחד שני המאמנים והשופט עידן זילס לארוחה.

למשחק חצי הגמר השני שהיה אמור להיערך בקיבוץ יזרעאל החליטה הפועל אשקלון, בפעם השלישית העונה, לא להגיע. במנהלת הליגה נרשמה התמרמרות על כך, ונטען כי אשקלון אינה טורחת לנסוע למשחקי חוץ בהם היא צפויה להפסיד. המשמעות: בעוד שבועיים ישוחזר בגמר הגביע גמר הליגה מלפני שבוע בין יזרעאל לתל אביב.

אורטל הלוי, הכוכבת העולה של חיפה, נבחרה לשחקנית השנה של אתר איגוד הראגבי הישראלי. "אין לי מושג איך קיבלתי כל כך הרבה קולות", היא הצטנעה. "בטח חברים שלי הפיצו את זה".

אתמול עלה לאתר, בכתובת rugby.org.il, הסקר לבחירת ציטוט השנה מבין 12 הציטוטים הגדולים והקורעים ביותר מליגות הגברים, הנשים, הנוער והותיקים. הפיבוריט בסקר הוא כמובן אמיר בויטלר, ששולח אליו שלושה ציטוטים. עוד מועמדים בסקר מיקי ויצמן (2), סטס גורטובוי, ליאת גלר, לורן פטריק, דימיטרי סקובלב ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully