וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם: "בלי התלהבות ונשמה בית"ר לא יכולה להצליח"

מאמן בית"ר השיג ניצחון שני והסביר את השינוי מאז החל לעמוד על הקווים. הקבוצה תמשיך לחפש מאמן עם תעודת "פרו"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: עידן גוראל

בית"ר ירושלים רשמה הערב (שבת) את ניצחון הליגה השני שלה ברציפות אחרי שהביסה 0:3 את הפועל עכו. הקבוצה מהבירה עשתה עוד צעד גדול בדרך להופעה בפלייאוף העליון ולמרות מחצית ראשונה לא טובה, כבשה שלישייה במחצית השנייה ועשתה את העבודה.

כצפוי, כפי שהבהיר בכיר בהתאחדות לפני מספר ימים לוואלה! ספורט, הודיעה הערב ההתאחדות לבית"ר ירושלים שלא תכופף למענה את החוק, וכי בעוד כשבועיים וחצי לא תוכל להופיע למשחקים ללא מאמן עם תעודת "פרו". בבית"ר יחפשו מאמן זוטר המחזיק בתעודה שיצטרף לדוד אמסלם בצוות האימון, כפי שנעשה באחי נצרת, מכבי תל אביב וקבוצות אחרות. גם הפועל רעננה קיבלה הודעה דומה, אך לה יש עוד כחודש למצוא מאמן עם תעודת "פרו".

"השחקנים נהנו, עשו עבודה קשה מאוד במחצית הראשונה ואמרתי להם שימשיכו ככה ושבסוף האיכות תנצח", אמר המאמן המנצח דוד אמסלם, שהתייחס לשינוי שחל בקבצה מאז החל לאמן את הקבוצה: "אני מרגיש שהשחקנים נהנים. אין ספק שהמשחק בשבוע שעבר נתן להם המון כוח ומוטיבציה. במשחקים האחרונים השחקנים נותנים הכל. בית"ר ירושלים בלי התלהבות ונשמה לא יכולה להצליח, ובמשחקים האחרונים יש את זה".

אריאל הרוש, שנזקק לרשום כמה הצלות חשובות במחצית הראשונה, בה עכו הייתה מסוכנת יותר, אמר בסיום: "ניצלנו את המצבים כמו שצריך וניצחנו. דוד אמסלם זה הסמל של בית"ר, הוא בחור זהב וכל מילה מיותרת לגביו. הקבוצה נראית טוב, אבל גם עם שום היינו טובים ולא הלך לנו. השחקנים רוצים קצת יותר ואני שמח שהלך לנו".

עידן טל, שהיה חתום על השאר הראשון, הוסיף: "היה קשה בסך הכל. שיחקנו במגרש מאוד לא טוב, במיוחד לשחקנים הטכניים, אבל איכשהו במחצית הראשונה ניצלנו מגול של עכו. במחצית השניה שיחקנו יותר מהר ומדויק. כשאנחנו עובדים ורצים ביחד, זה נראה אחרת. כולם מחייכים וכולם מאושרים וזה בא לידי ביטוי במגרש. דוד עשה שינוי באימונים וזה באמת נראה אחרת".

הוכנבוים: "יזכרו רק את התוצאה"

בעכו נרשמה אכזבה נוספת. העולה החדשה עדיין לא ניצחה העונה ב"בית" המאולתר בנצרת עילית וספרה הערב את המשחק ה-12 ללא ניצחון, כשהמצב בתחתית מוסיף להיות קשה. "קיבלנו שער משום מקום וזה משהו שמאפיין אותנו בתקופה האחרונה", סיכם ירון הוכנבוים, "אנחנו משחקים טוב לפרקים אבל לא מספיק טובים כדי לשחק טוב 90 דקות מול בית"ר ירושלים".

הוכנבוים התייחס גם להזדמנויות של קבוצתו ב-45 הדקות הראשונות: "כשאנחנו מגיעים לכל הרבה מצבים, בסופו של דבר אף אחד לא זוכר את זה - זוכרים רק את התוצאה. אחרי ה-2:0 היתה ירידה במוטיבציה, אבל לפני זה השחקנים היו בסדר גמור. עשינו את המקסימום ואני חושב ששיחקנו מצוין במחצית הראשונה, אבל כנראה שבית"ר ירושלים יותר איכותית. לא היו לנו מספיק כוחות או איכות לחזור מפיגור".

לגבי עתידו בקבוצה, הוסיף הוכנבוים: "יכול להיות שיש לי בוס סבלני בניגוד לאחרים, שמאמין בי. אני מאמין גדול שהפועל עכו תישאר בליגה גם אם זו בדרך הקשה".

הבלם איציק כהן אמר: "קיבלנו גול מוזר ודי אכזרי בתחילת המחצית ואז היינו צריכים אחרי בית"ר, שהיא אולי הקבוצה הכי כשרונית בארץ. היינו קצת יותר פתוחים מאחורה וכתוצאה מכך נענשנו בעוד שני גולים. קבוצה תחתית שלא עושה ניצחון ביתי כל העונה, המצב שלה קשה מאוד. אני מקווה שלא נפספס את הרכבת. בלי ניצחון בית אי אפשר להישאר בליגה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully