וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בסכנין על השיפוט של שי שטרית

אחרי ההפסד 4:3 למכבי פ"ת, אוהדי הקבוצה השתוללו ביציעי דוחא. הנהלת הקבוצה שחררה הודעה: "להפסיק את הקרקס"

המאבק על הפלייאוף העליון קיבל הערב (שבת) מתמודדת חדשה. מכבי פתח תקוה השיגה ניצחון שלישי ברציפות כשגברה באצטדיון דוחא 3:4 על בני סכנין וחלפה על פני הפועל באר שבע ומכבי נתניה בדרך למקום השביעי. סכנין, שהרצף המדהים שלה נעצר על ידי הפועל תל אביב בשבוע שעבר, ספגה הפסד שני ברציפות ונראה שבמועדון יסתפקו במקום בפלייאוף האמצעי, אותו איבדו הערב לטובת הפועל חיפה.

פרדי דוד שב לפגוש את הקבוצה ממנה פוטר והשיג נקמה מתוקה. הקבוצה שלו ממשיכה בקו העלייה בזכות הצעירים. דני פרדה מנהיג את הקישור והצמד טל בן חיים ועומר דמארי היו חתומים על השערים. המלאבסים גילו אופי, התאוששו מפיגור מוקדם לתצוגה התקפית תוססת ומרשימה. המארחת הייתה עצבנית והתעסקה בעיקר בוויכוחים עם השופט שי שטרית, אבל בהחלט הייתה שותפה למשחק נהדר.

הפתיחה של סכנין הייתה מהממת. מתוך ערבוביה ברחבה מצא ג'קו ערפאת את קאדו שכבש את השער הראשון בדקה השניה. ערפאת עצמו היה קרוב מאוד לכיבוש בדקה ה-18, אך החמיץ לבדו מול יבריץ'. עוד 10 דקות חלפו וכדור קרן של צ'ה מצא את ראשו של קאדו שנגח החוצה. בעיצומן של התקפות סכנין, האורחים מצאו שוויון. בדקה ה-31 הכניס מגרלשווילי כדור לעומר דמארי שכבש לבדו מול מאיר כהן וקבע 1:1.

השער שינה מומנטום והמהפך לא איחר להגיע. שתי דקות להפסקה העביר אוזן כדור רוחב ומתוך הערבוביה שלח טל בן חיים לרשת. סכנין העצבנית חיפשה שוויון, אבל ספגה שער בצד השני. ההגנה לא הצליחה להרחיק כדור קרן וטל בן חיים דחק מקרוב ועשה 1:3 בדקה ה-63. שבע דקות לאחר מכן חזרה סכנין למשחק. לירן כהן בעט ממרחק ומגרלשווילי הסיט אותו לשערו הוא. סכנין תקפה בחמת זעם וספגה במתפרצת כשפרדה בישל שער קל לנבוישה מרינקוביץ' המחליף בדקה ה-86. כדי להוסיף דרמה למשחק הנהדר, יא יא פטי צימק בתוספת הזמן, אבל פתח תקוה ירדה כמנצחת.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא (חאמד גנאים, 74), חיים בנון, חאלד חלאיילה (ג'ורג'ייה צ'טקוביץ', 70), נסטיה צ'ה, לירן כהן, קאדו, ג'קו ערפאת.

הרכב מכבי פתח תקוה: דרגוסלאב יבריץ', אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, אבי יחיאל, ניצן דמארי, חיים מגרלשווילי, ונצ'ו טריאנוב (דן רומן, 72), אסי משיח, דני פרדה, טל בן חיים (נבוישה מרינקוביץ', 72), עומר דמארי.

בלבול מעדיף לדבר על המשחק

בסיום המשחק הערב החלה מהומה רבתית ביציעי דוחא מצידם של אוהדי סכנין לגבי החלטותיו השנויות במחלוקת של השופט שי שטרית. האוהדים לא הסתפקו רק בלקלל את השופט, אלא אף פצחו בשירים כנגד אבי לוזון יו"ר התאחדות לכדורגל. המשטרה שנכחה במקום נכנסה ליציעים על מנת להרגיע את הרוחות ולאחר שזו סיימה את עבודתה נודע על פצוע אחד במקום.

למען האמת, לא רק האוהדים בסכנין זעמו, אלא גם הנהלת הקבוצה, שהוציאה הודעה רשמית בסיום המשחק: "לרוב המפגשים מול מכבי פתח תקווה מגיע השופט שי שטרית, ובכולם השיפוט שלו נוטה לזכות פתח תקווה. מן הראוי להפסיק את הקרקס הזה".

מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, השתדל להתייחס רק לצד המקצועי בסיום המשחק: "נראנו מצוין בתחילת המשחק והיינו צריכים להגדיל את התוצאה עד המחצית. במקום זאת ספגנו שערים ונכנסנו לסחרור שהאשמה בו היא שלנו. באמת חבל, היו לנו הרבה מאוד מצבים, ופתח תקווה הגיעה לארבעה מצבים וכבשה את כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully