וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "מקווה שהפועל תחגוג בסוף העונה"

קשר הפועל תל אביב נפרד מהקבוצה והמריא לרוסיה כדי לחתום בקאזאן. גוטמן אמר לו: "היום הזה הוא חצי עצוב וחצי שמח עבורי"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אחרי שעסקת העברתו לרובין קאזאן הושלמה, המריא היום (שבת) שחקן הפועל תל אביב, ביברס נאתכו, לרוסיה כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות ומחר כבר יצטרף לקבוצה ויוצג במשחק הסופר קאפ (13:00, 5+ לייב). כידוע, המשא ומתן הארוך בין הצדדים נמשך כשלושה חודשים, אבל בסוף השבוע האחרון הגיעו המגעים לסיומם והקשר עתיד לחתום על חוזה לשלוש שנים, שמוערך בכמעט שני מיליון דולר.

"ההרגשה היא קצת מוזרה", הודה נאתכו עם עזיבתו את הארץ. "זה קשה, אבל זו המטרה ובשביל זה משחקים כדורגל ועושים את כל זה. זו לא סיטואציה נוחה, אבל אמרתי לחבר'ה בהצלחה בעיקר". על ההרגשה לעזוב את וולפסון, הוסיף נאתכו: "היה לי כיף גדול, הרגשתי פה כמו בבית. זה המקום שבו גדלתי, ואני מקווה רק לחזור לפה בעתיד".

על העסקה שנמשכה וההתלבטות שהייתה לו, אמר: "הייתי בטוח ב-80 או 90 אחוז שזה ייצא אל הפועל. בכל מקרה, הייתי מעדיף שאוכל להיות בעוד משחק אחד לפחות כדי להיפרד, כי זה לא היה סגור שאני הולך. אני אתגעגע מאוד לאוהדים, לשירים שלהם ולעידוד שלהם. שימשיכו כמו שהם ואני רק מקווה שהם יחגגו בסוף העונה. אני מאמין שהצוות המקצועי יידע מה לעשות עם חסרוני כדי שלא יורגש ושהפועל תחגוג בסוף העונה".

עוד בטרם הגיע נאתכו לשדה התעופה, הוא הגיע לאימון הבוקר של האדומים כדי להיפרד מחבריו. הקשר, שנחשב לאחד השחקנים הקרובים ביותר לליבו של המאמן, אלי גוטמן, שמע דברי פרידה חמים מהמאמן מול כל שחקני הקבוצה: "היום הזה הוא חצי עצוב וחצי שמח עבורי", אמר גוטמן. "מצד אחד, עצוב לי שאתה עוזב את הפועל ואנחנו נפרדים ממך היום. מצד שני, אני שמח ואני מרגיש שקיימתי את ההבטחה שלי לאמא שלך שאדאג לך. אנחנו מאחלים לך המון בהצלחה", סיכם גוטמן את דבריו.

אחרי הדברים המרגשים, התפנתה הפועל לאימון לקראת המשחק ביום שני מול הפועל פתח תקוה. גוטמן בחר שלא לתרגל את ההרכב ורק מחר יקבע סופית מי יפתח ביום שני, כשכרגע נראה כי זוראב מנטשאשווילי יפתח במקום נאתכו. דגלאס דה סילבה שוב לא התאמן ואמור לחזור ביום ראשון לאימונים, כשבקבוצה אופטימים לגבי האפשרות שהוא יהיה כשיר. דדי בן דיין נראה כמי שהחלים לחלוטין מפציעתו והוא צפוי לחזור להרכב על חשבון גל שיש, שקיבל מחמאות מהצוות המקצועי על המשחקים בהם החליף את בן דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully