וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אריזונה מתפזרת לכל עבר

6.3.2010 / 12:37

עוד שני משוחררים של הקרדינלס מצאו בית חדש, קרלוס דנסבי במיאמי ואנטרל רול בג'איינטס. וילפורק נשאר בניו אינגלנד

לאחר שאנקואן בולדין הועבר בטרייד לבולטימור, נחתו שני שחקנים נוספים באריזונה בבתים חדשים. הסייפטי אנטרל רול, שדרש חוזה בן 8 מיליון דולר לעונה מהקרדינלס, הגיע לסכום דומה בניו יורק ג'איינטס - 37 מיליון דולר לחמש שנים, 15 מיליון מהם בכסף מובטח ויתרת הסכום לאחר שלוש עונות. "זה ארגון ראשון במעלה, אני מתרגש", מסר רול, "אני חושב שהשמיים יהיו הגבול בקשר למה שנוכל לעשות".

חברו לשעבר של רול להגנה, קרלוס דנסבי, יצטרף למיאמי. הליינבקר חתם על חוזה של 43 מיליון דולר, 22 מיליון בכסף מובטח, לחמש שנים. הדולפינס מחדשים את ההגנה ושחררו את ג'ואי פורטר, אקין איודלה והסייפטי ג'יבריל וילסון. הקוורטרבק צ'אד פנינגטון, שהחלים מפציעה ארוכה, יישאר בקבוצה ויתחרה על משרת הפותח עם צ'אד הני.

אנחת רווחה בניו אינגלנד. וינס וילפורק, שהיה במו"מ זמן רב עם הקבוצה, חתם על הארכת חוזה של 40 מיליון דולר לחמש שנים, 25 מיליון בכסף מובטח. וילפורק מסר הודעה בטוויטר: "אני שמח שהגענו להסכמה ואשאר פה עוד הרבה שנים".

אצל בן רות'לסברגר אין רגע דל. לאחר שבשנה שעברה הואשם באונס עובדת בנוואדה, כעת מתלוננת סטודנטית בת 20 מג'ורג'יה שהטריד אותה באגרסיביות במועדון לילה. משטרת מילדג'וויל חוקרת את האירוע.

התופס ברנדון מרשל, שדנבר מעוניינת להעביר בטרייד, יבקר בסיאטל. קבוצה שתתן על מרשל בחירת סיבוב ראשון בדראפט תקבל את השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully