וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפרס עובר לשיקגו, בולדין לבולטימור

אור שר

6.3.2010 / 1:59

פפרס חתם לשש שנים בברס, שצירפו גם את צ'סטר טיילור ומאנומליונה. אריזונה תקבל עבור בולדין שתי בחירות דראפט

זה היה כמעט סגור ועכשיו זה סופי: הקיצוני הגנתי ג'וליוס פפרס, אחד השמות החמים ביותר בשוק החופשי ב-NFL, חתם בשיקגו. הוא אמור לשחק בברס בשש השנים הקרובות, כשפרטיו הסופיים של החוזה עדיין לא ידועים, אולם בשלוש השנים הראשונות הוא עשוי להרוויח 40 מיליון דולר. בנוסף, החתימו הברס את הרץ האחורי צ'סטר טיילור, שהיה המחליף של אדריאן פיטרסון ממינסוטה, ואת הטייט אנד ברנדון מאנומליונה.

העברה מעניינת נוספת היא של אנקואן בולדין מאריזונה לבולטימור. בולדין לא היה מרוצה כבר בשנה שעברה מהעובדה שהקרדינלס לא שיפצו את חוזהו, וכעת הוא יגיע למזרח, לרייבנס המשוועים לתופס טוב כבר הרבה שנים. אריזונה תקבל בחירת סיבוב שלישי וסיבוב רביעי בדראפט הקרוב. בולדין האריך את חוזהו בשלוש שנים, לאחר שהיה מתוכנן להרוויח 3 מיליון דולר באריזונה בעונה הקרובה, כך שלמעשה חוזהו עומד כעת על 28 מיליון דולר לארבע שנים.

גארי בראקט, הליינבקר של אינדיאנפוליס, יישאר בקבוצה לאחר שחתם על חוזה לחמש שנים בסכום של 33 מליון דולר, 12.5 מיליון מתוכם בכסף מובטח. בראקט לא הוחתם על חוזה וגם לא הושם עליו תג הפרנצ'ייז עד לדדליין בסוף פברואר, אולם הנשיא ביל פוליאן היה רגוע, והביטחון שלו כי הצדדים יגיעו להסדר היה מוצדק.

בנוסף לתופס נייט ברלסון, שחתם לחמש שנים בדטרויט, החתימו הליונס עוד שחקן מנוסה, שחקן הקו ההגנתי קייל ואן דן בוש, ששיחק בחמש העונות האחרונות בטנסי (ולפני כן באריזונה). בוש, שלוש פעמים פרו בול ושחקן מוערך מאוד בליגה, חתם לארבע שנים עבור 26 מליון דולר, עשרה מהם ישולמו במהלך שנת החוזה הראשונה (כלומר, הסכום לא לגמרי מובטח וישולם רק אם יהיה כשיר במהלך העונה הזו). בוש יחבור אל מאמן ההגנה שלו מימי טנסי, ג'ים שוורץ, שהוא המאמן הראשי של הליונס מתחילת 2009.

עדכון ראשון: 5.3.10, 20:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully