וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל רעננה: עזרה מלמעלה

המארחת יודעת שניצחון יעזור לה לטפס אל מרכז הטבלה, בעוד האורחים הטמינו פתקים בכותל להישארות בליגה (שבת, 19:00)

הפועל חיפה סיימה היום (שישי) את הכנותיה לקראת המשחק מחר מול הפועל רעננה (19:00). לאורך השבוע הורגשה דריכות גדולה אצל האדומים מהכרמל לקראת המפגש, זאת משום שבחיפה יודעים כי ניצחון בקרית אליעזר מחר ירחיק את הקבוצה מהפלייאוף התחתון וייתן קצת אויר לנשימה לאחר המשבר שפקד את הקבוצה.

ברוח השברים הללו, העביר הבוקר שלומי דורה את אסיפת הקבוצה ואמר לשחקניו: "ניצחון מחר יכול לקדם המון במעלה הטבלה ולעומת זאת הפסד יכול להכניס אותנו למאבקי תחתית שאף אחד פה לא רוצה בהם. אני מבקש מכם מחר לבוא מרוכזים ונחושים מאוד בכדי לנצח כי זה אחד המשחקים הכי מכריעים שיהיו לנו העונה".

מכריע או לא, דורה ייאלץ להתמודד מחר מול רעננה ללא שניים משחקניו החשובים, ערן לוי ויוסי דורה. לוי ייעדר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ואילו דורה עקב הכרטיס האדום שספג מול הפועל עכו. את מקומם אמורים לתפוס שרון לוי שיעלה כמגן שמאלי כשהקפטן אייל טרטצקי יוסט לקישור, ואמיר אבו ניל שיצטרף להתקפה לצידם של ירו בלו ועדן בן בסט. למרות חסרונותיהם של לוי ודורה, רן אבוקרט ושני הזרים החדשים- רוי לימה ולבאן חמלדזה, ימשיכו לפתוח על הספסל. הישאם כיוואן שנפגע השבוע באחד האימונים יהיה כשיר למשחק מחר.

הרכב משוער: אוהד כהן, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, שרון לוי, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', גל אראל, אמיר אבו ניל, עדן בן בסט, ירו בלו

הבכורה של ואזנה

ממעמקי המקום האחרון בטבלה ולאחר לא פחות מתשעה משחקים ללא ניצחון, מגיעה הפועל רעננה לקרית אליעזר חמושה במאמן חדש על הקווים, לאחר שאלי כהן פוטר ביום ראשון ומנהל מחלקת הנוער עמי ואזנה החליפו. "כאחד שגדל ושיחק בהפועל רעננה אני גאה לאמן את קבוצת הבוגרים", סיפר ואזנה. "המטרה העיקרית היא להישאר בליגת העל ואני מאמין שביחד עם השחקנים נגשים מטרה זו".

במהלך השבוע עבד המאמן החדש בעיקר על הצד המנטלי, כאשר השחקנים יצאו לארוחה משותפת, ויום לאחר מכן נסעו לטיול בירושלים וביקרו ברחבת הכותל המערבי, שם חלקם הטמינו פתקים עליהם הבקשה להישאר בליגה.

בצד המקצועי ייאלץ ואזנה להתמודד ללא תמיר פור וכריסטיאנו דוס סנטוס המורחקים וכן ללא דיוויד דיגמלאשווילי הפצוע. בעקבות המחסור בקשרים יעבה המאמן הזמני את ההגנה על חשבון הקישור כשיפתח עם שלושה בלמים - אירמנטס
זלמיקאס, איתי טואף ואבי סופר. ריקארדס בניושס יחליף את דוס סנטוס בחוד ההתקפה.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, עמרי עטיה, איתי טואף, אירמנטס זלמיקאס, אבי סופר, חיים פונטרומולי, איתי אלקסלסי, מאור זוהר, סטיבן כהן, דודו ביטון, ריקארדס בניושס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully