וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - בית"ר ירושלים: ורד גמר את העונה

הקשר יעבור ניתוח ולא ישוב העונה. ריקן וטיבי יפתחו. המארחים עדיין מחפשים ניצחון ראשון באצטדיון גרין (ש', 16:55, ספורט2)

אחרי שסוף סוף הצליחו לנצח, ינסו שחקני בית"ר ירושלים להמשיך את התנופה תחת המאמן החדש דוד אמסלם כשייצאו למשחק מול הפועל עכו (שבת, 16:55, ספורט2), שכזכור הצליחה לעצור אותם בטדי בסיבוב הקודם ולסחוט תיקו במשחק מצויין. "אתם חייבים לשמור על המשכיות ולהוכיח שהמשחק בשבוע שעבר לא היה מקרי", הסביר דוד אמסלם לשחקניו באסיפה שלפני האימון המסכם.

אמסלם ייאלץ להסתדר ללא צמד המגנים פאולו דה לה האסה ואלירן דנין המוצהבים, וגם ללא עידן ורד. הבוקר נפגש ורד עם רופא הקבוצה ועם יו"ר המועדון איציק קורנפיין, החליט לעבור ניתוח בכתפו בהקדם המיידי, ולמעשה סיים את העונה. "זה מבאס לסיים את העונה כבר במרץ", הודה הקשר. "כואב לי, גם גופנית וגם נפשית, אבל אין ברירה, זה עדיף מאשר לשחק ולהיפצע כל שבועיים. אני מאמין שאחזור מהניתוח חזק וטוב יותר, ובינתיים אחזיק אצבעות לקבוצה מהיציע".

עדיין לא הוחלט איפה או מתי יערך הניתוח של ורד, אך הוא אמור להתבצע בשבועות הקרובים. בסביבתו של הקשר מעדיפים לצאת לרופא מומחה באיטליה או גרמניה, אך החלטה, כאמור, טרם התקבלה, כאשר גם אופציית בית החולים איכילוב לא ירדה מהפרק. חלוץ הפועל תל אביב איתי שכטר עבר פציעה זהה לפני כשנה וחצי וטופל במקביל באיכילוב ובבית חולים בגרמניה והחלים מוקדם מהצפוי ובצורה שהפתיעה אפילו את רופאיו, ולכן יתכן ו-ורד יבחר בתמהיל דומה.

במשחק עצמו עמית בן שושן יתפוס את מקומו של ורד בהרכב, בעוד אבי ריקן ואיתן טיבי יפתחו באגפים במקום המגנים המוצהבים. פרט לכך ימשיך אמסלם עם אותו הרכב שהביס את מכבי נתניה בשבוע שעבר, כשאריאל הרוש בין הקורות, שמעון גרשון ואריק בנאדו במרכז ההגנה, קובי מויאל ועידן טל במרכז הקישור, ואבירם ברוכיאן, ברק יצחקי וטוטו תמוז בחוד.

הרכב משוער: אריאל הרוש, איתן טיבי, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אבי ריקן, קובי מויאל, עידן טל, עמית בן שושן, אבירן ברוכיאן, טוטו תמוז, ברק יצחקי.

הוכנבוים יבצע שני שינויים בהרכב

הפועל עכו ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים מחר. בעכו מעודדים מהתיקו בשבוע שעבר מול הפועל חיפה, אך יחד עם זאת יודעים כי היכולת מהשבוע שעבר לא תספיק מול הצהובים שחורים מבית וגן, שנמצאים במגמת עלייה. כך או כך, עכו משוועת כבר לניצחון ראשון באצטדיון גרין בנצרת עילית, שמשמש כביתה העונה.

מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, שם דגש מיוחד על ברק יצחקי. "זה יהיה אתגר גדול עבורכם מחר לשמור על יצחקי. בשבוע שעבר הוא כבר שלושער והביא את בית"ר לאינספור הזדמנויות ומחר תהיה לכם משימה לא קלה לסגור אותו". לאחר האימון הוסיף המאמן: "בית"ר תבוא במומנטום טוב למשחק ואנחנו נצטרך לדעת לשחק חכם בכדי לקחת נקודות מחר".

הוכנבוים, שלראשונה העונה יהיה מסגל, מתכנן שני שינויים לקראת המשחק. ליעד אלמליח יפתח במקום שחר סימנטוב במרכז הקישור לצידו של בן בנימין. במרכז ההגנה, אמור לשוב גבע ברקאי, שנעדר מהמשחק הקודם עקב צהובים, ולשתף פעולה עם רון בן נחום על חשבונו של איציק כהן שישוב לספסל.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, רון בן נחום, דודי פדלון, בן בנימין, ליעד אלמליח, עמנואל אמנגואה, אברהים עבדול ראזאק, רועי דיין, אבודו אוקצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully