וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת - מכבי חיפה: כיאל עשוי לפתוח

הקשר סובל מכאבים באזור המפשעה ויודיע מחר לאלישע לוי על כוונתו לקראת המשחק נגד אחי נצרת (שבת, 17:00, ספורט1). אלישע לוי לשחקנים: "הסוכנים מבלבלים אתכם. אל תתעסקו איתם, יש זמן"

קשר מכבי חיפה, בירם כיאל, נטש היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק נגד אחי נצרת (שבת, 17:00, ספורט1)בגלל כאבים במפשעה. למרות זאת, הוא עשוי לפתוח בהרכב במשחק הזה. למרבה ההפתעה כיאל תורגל היום, למרות הכאבים, בקישור האחורי לצדו של גוסטבו בוקולי. כזכור, כיאל ערך אתמול אימון ריצה קל לאחר שהבהיר למאמן אלישע לוי כי הוא סובל מכאבים בגב וממתיחה במפשעה. במקומו תרגל לוי את קולמה בקישור האחורי לצד בוקולי. כיאל, שחזר רק אתמול מרומניה, שוחח היום עם לוי ועדכן אותו בנוגע למצבו הרפואי.

ההפתעה מגיעה דווקא מכיוונו של קולמה, שנמצא כשיר לחלוטין אך עדיין, לוי העדיף לתרגל באימון המסכם את בוקולי על פניו. כמו אתמול, בחלק הקדמי תורגלו ליאור רפאלוב, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי ושלומי ארבייטמן.

באסיפת השחקנים שקיים אמר לוי לשחקנים: "בדרך כלל היינו כובשים כבר מההתחלה, אבל במשחק האחרון הלך לנו פחות טוב כי התנהלנו לא נכון. צריך לשמור את העצבים של כל השחקנים ולא להתחיל לשחק מפוזר ולהשתולל עם הכדורים. אני מבסוט כי יש שחקנים מקצוענים שהולכים לחדר הכושר אחרי האימונים. אלה שלא מקבלים הזמנויות כמו אדרי, זגורי ומימון, עוד יקבלו אותן. אני יודע שיש סוכנים שמבלבלים אתכם, את רוב השחקנים. לא צריך להתעסק איתם, יש זמן עד סיום העונה. תתרכזו בכדורגל".

כפי שפורסם ביום שישי שעבר, המגן פיטר מסיללה לא זומן למשחק הידידות של דרום אפריקה מול נמיביה שהתקיים השבוע לאחר שעוזר המאמן ג'אירו ליל אמר: "מסיללה סובל מפציעה בירך שעלולה להיות חמורה. אין לנו כיסוי מתאים בעמדת המגן השמאלי" והזמין במקומו את מגן הנזה רוסטוק, ברדלי קארנל (32), שלא שיחק בנבחרת שנה וחצי. בנבחרת הסבירו אז כי מסיללה סובל מפציעה קלה, אך אי זימונו למשחק מול נמיביה נובע מהעובדה שהמאמן החליט לתת הזדמנות לשחקנים חדשים בסגל. על פי פרסומים בדרום אפריקה, המגן אמור לחזור לסגל במשחק הבא.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; בירם כיאל (ג'ון קולמה), גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן; שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי.

גרגורי מדרבן את אחי נצרת

בצל שביתות השחקנים, ההיעדרויות מהאימונים עקב העיכובים במשכורות ולקיחת הרכבים, ולאחר שלמרות כל זאת הצליחו להוציא תיקו בבאר שבע ולהביא להתפטרותו של גיא עזורי, ינסו שחקני אחי נצרת להפתיע גם את האלופה מכבי חיפה. "לפני משחקים כאלה אין הרבה מה להגיד", הסביר ג'ון גרגורי. "כל שחקן רוצה להוכיח את עצמו בבמה המרכזית וזה הצ'אנס שלנו". את השחקנים שוב ניסה גרגורי לעודד ואמר להם: "תתעלמו מכל מה שמסביב כפי שעשיתם בשבוע שעבר ותתרכזו רק במשחק, זו ההזדמנות שלכם להראות שאתם מתמודדים עם קשיים בצורה הטובה ביותר, וזה הופך אתכם לגדולים באמת".

המנג'ר גם עודד את חלוץ הקבוצה תומר חמד ואת הקשר לוהאב כיאל להוכיח את עצמם מול קבוצת האם שלהם, שהשאילה אותם לנצרת. השניים יפתחו בהרכב, שיהיה זהה לזה שפתח בבירת הנגב בשבוע שעבר. אסף בראון, שנכנס להרכב ברגע האחרון לאחר שאיסמעיל עמאר החליט להחרים את המשחק עקב חוב של עשרות אלפי שקלים מצד הקבוצה ולקיחת רכבו, ימשיך בהרכב הפותח.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, אסף בראון, רמי דואני, מארק גורמן, נאור פסר, שלומי חנוכה, מייקל טוקורה, לוהאב כיאל, גיא דיין, טצ'ם נטויה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully