וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלהום ולא להתראות

5.3.2010 / 9:14

קרוליינה חתכה את ג'ייק דלהום, חייבת לו 12.5 מיליון דולר. פפרס בדרך לשיקגו, קרומארטי עבר בטרייד מהצ'ארג'רס לג'טס

שוק ההחתמות לשחקנים החופשיים נפתח היום (שישי), כשאת ההחתמה המשמעותית הראשונה צפויה לבצע שיקגו, שלפי דיווחים קרובה לצירופו של הקיצוני הגנתי ג'וליוס פפרס לשורותיה. אבל ה-מהלך של הלילה מגיע מקבוצתו הקודמת של פפרס, קרוליינה, שאמרה שלום לקוורטרבק הכושל ג'ייק דלהום. רק ב-2008 קיבל דלהום הארכת חוזה מהפנת'רס, והשחרור שלו משאיר את הקבוצה עם חוב של כסף מובטח בסך 12.5 מיליון דולר.

בוער בסן דייגו ובניו יורק ג'טס. הצ'ארג'רס חיפשו זמן מה טרייד על מגן הפינה אנטוניו קרומארטי, ומצאו אותו כשקיבלו בחירת סיבוב שלישי (שיכולה להפוך לסיבוב שני) בדראפט 2011. קרומארטי מצטרף לקו אחורי דומיננטי בראשות מגן הפינה דארל ריוויס, מה שיגדיל את ההרתעה של קבוצות למסור על הג'טס. הוא יגיע במקום ליטו שפארד, ששוחרר לאחר עונה מאכזבת בסילונים.

הצ'ארג'רס, מבחינתם, החליטו לא לשחרר את דארן ספרולס, והתנו טרייד עתידי עבורו בבחירת סיבוב ראשון ושלישי, מה שמעשית אומר שהוא יישאר בקבוצה. רק בשבוע שעבר נראה היה כי ספרולס יהפוך להיות שחקן חופשי, בלי שהקבוצה תבצע מהלך מנע.

שינויים בהגנת אריזונה, ששחררה את הסייפטי אנטרל רול וצפויה להגיד שלום גם לליינבקר קרלוס דנסבי. התופס נייט ברלסון חתם על חוזה לחמש שנים בדטרויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully