וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות נוטים לקצץ את התקציב למאמן הנבחרת

4.3.2010 / 11:45

עד כה דובר על חוזה של 1.5 מליון יורו, בכיר בהתאחדות: "שינינו תפיסה". אוחנה: "משחק מיותר? רוב הופעותיי אינן רשמיות"

ביממה האחרונה מתגבשת עמדה מצד קברניטי ההתאחדות, שלא להקצות 1.5 מליון יורו ויותר עבור מאמן הנבחרת. "זה נכון שהתפסיה השתנתה. מדברים כעת על סכומים אחרים, נמוכים בהרבה", טוען בכיר בהתאחדות, "אפשר להביא מאמן בפחות ממיליון יורו. אם לא נצליח תמיד יהיה אפשר להביא מאמן יקר".

אותו בכיר טוען כי רוברטו דונאדוני דרש לאחרונה כ-1.3 מליון יורו לעונה עבור המשרה. בינתיים מתברר כי יו"ר ההתאחדות אבי לוזון סיכם עם מוטל'ה שפיגלר שההכרזה על המאמן תהיה בכל מקרה לאחר קונגרס אופ"א, שיתקיים בסוף החודש בישראל, בהשתתפות נשיא פיפ"א, נשיא אופ"א ונשיאי הקונפדרציות.

בהתאחדות סברו אתמול ששפיגלר ולוזון מעוניינים לשוחח עם מספר אנשים בקונגרס לפני שיכריזו באופן רשמי על המאמן הבא. למרות זאת, שפיגלר צפוי להיפגש עוד לפני הקונגרס עם מועמדים פוטנציאלים. בהתאחדות ממשיכים להכחיש את המגעים עם המאמן הרומני ויקטור פיצ'ורקה, ומועמדותו של המאמן הצרפתי קלוד לרואה עדיין מרחפת באוויר.

"אוחנה הביא משהו שונה לנבחרת וכולם ראו את זה"

נבחרת ישראל נחתה בשעות הצהריים (13:50) בישראל לאחר הניצחון אתמול, במשחק ידידות, מול נבחרת רומניה (0:2).

השחקנים הלגיונרים נשארו במלון ברומניה ויחזרו ישירות לקבוצותיהם בשלב מאוחר יותר, לאחר שהשחקנים האחרים המריאו הבוקר מבוקרשט ולנו שם אתמול. שחקני הנבחרת היו מרוצים מאוד מהניצחון וכמה מהם אמרו אתמול כי "אוחנה הביא משהו שונה לנבחרת וכולם ראו את זה. נכון שמדובר במשחק ידידות ולא צריך לצאת מפרופורציות, אבל בכל זאת, הוא עמד בניסיון ולוזון צריך לחשוב למנותו כעוזר".

"כולם ראו אתמול שהנבחרת נראתה בסדר גמור, חשוב לנצח גם במשחק כזה. זה היה חשוב לניסיון של השחקנים", אמר הבוקר (חמישי) אוחנה, שתקף את הניסיון לצייר את המשחק כמיותר. "אמרו שהמשחק הזה היה מיותר, ואני שואל, בתור שחקן היו לי 55 הופעות בינלאומיות בנבחרת, רובם לא היו במשחקים רשמיים, אז מה זה אומר עליי כשחקן? המשחק הזה בהחלט לא היה מיותר".

על העובדה ששחקנים טוענים כי אולי צריך למנותו לתפקיד העוזר אמר: "אני לא חושב על זה, החליטו למנות מאמן זר ואני סומך על ההחלטות שלהם. אני עובד התאחדות ועושה כל מה שיגידו לי. למאמן אין הרבה רגעי שמחה בכדורגל וכעת אני צריך לדעת ליהנות מהם. יש לי שני משחקים של נבחרת הנוער, כרגע אני מתרכז בהם".

בהמשך התראיין אוחנה גם לתכנית "עושים ספורט" בגלי-צה"ל. אוחנה התייחס לעימות בינו לבין איל ברקוביץ' ולשבוע שעבר עליו כמאמן הנבחרת: "כל אחד רשאי להביע את דעתו ואני מכבד את דעתו של כל אחד. מה אני לוקח מהמשחק הזה זה מהרגע, מזה שהיינו ברומניה, מהניצחון, בתחום שלנו אין רהרבה רגעי הנאה. אני נהנה ולא חושב מעבר לזה אפילו סנטימטר. אי אפשר לענות תשובה לכל אחד שאומר משהו, אני מבטא דעה של הרבה מאוד אנשים, אני בדרך כלל אומר את דעתי בטלוויזיה ובעיתון ואני גם חלק מהתקשורת, וכל אחד יכול לומר את דעתו גם אם היא לא מוסכמתעלייץ אני כל כך נהנה מהרגע, מהניצחון, שלא אכפת מה אומרים או יאמרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully