וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ביקוש גבוה לסיבוב ראשון

4.3.2010 / 8:52

מרשל ואורטון מדנבר, ג'ייסון קמפבל מוושינגטון ורוני בראון ממיאמי מיועדים לטרייד. המחיר: בחירת סיבוב ראשון בדראפט

מועד ההחתמות מתקרב, הדראפט יגיע בעוד פחות מחודשיים וקבוצות ה-NFL חושבות על כל האספקטים. שלושה שחקני מפתח - ברנדון מרשל, התופס המצוין של דנבר, קייל אורטון, הקוורטרבק של הקבוצה, רוני בראון, הרץ האחורי של מיאמי, והקוורטרבק של וושינגטון ג'ייסון קמפבל הושמו ב"רשימת ההעברות" של קבוצותיהם עם תנאי אחד - תמורה בדמות בחירת סיבוב ראשון. זאת אומרת, הקבוצה הראשונה שתציע את הבחירה הגבוהה שלה תזכה באחד השחקנים. אגב, קבוצה שתרצה את הליינבקר החולני אלוויס דומרוויל תצטרך לשלם לברונקוס גם בחירת סיבוב שלישי בתמורה. המשמעות המעשית של כל המהלכים הללו היא שהשחקנים יישארו, כפי הנראה, בקבוצותיהם.

הג'טס ישאירו את התופס בריילון אדוארדס, שהגיע במהלך העונה בטרייד מקליבלנד, לאחר ששמו אותו באותו סטטוס של דומרוויל - בחירת סיבוב ראשון ושלישי, מחיר שכנראה לא ישולם עבורו. נציגיו של ג'וליוס פפרס מקרוליינה נפגשו עם אנשים משיקגו, אולם כרגע לא ברור כמה קרוב השחקן לברס.

הקוורטרבק של אינדיאנפוליס פייטון מאנינג עבר ניתוח בצווארו, כדי להסדיר הפרעה בעצב שגרמה לו לכאבים במשך 12 שנות משחקו בליגה. הניתוח לא צפוי לפגוע בהכנות של מאנינג לעונה הבאה. שחקנים בליגה לוקחים שיעורים בניהול כספים, לאור המקרים הרבים של קולגות שפרשו ופשטו רגל, למרות סכומי העתק שהרוויחו. הקורס החל ב-2005, והשחקנים שמשתתפים טוענים כי עיניהם נפקחות. "זו בהחלט קריאת השכמה", אמר ג'יימס פריור מפיטסבורג, "חייבים לחשוב על העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully