וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינת אזעקה

סטפנו פיני

3.3.2010 / 15:38

שחקני הפנים פצועים, הסגל מבוגר והקבוצה מתקשה להתמודד בטופ 16. העיתונאי סטפנו פיני על הבעיות של יריבת מכבי ת"א

לסיינה לא היה זמן רב מדי להתכונן למשחק מול מכבי תל אביב, משחק שיקבע את גורלה של עונה שלמה. לוגיסטית, ההגעה לתל אביב היא לא עניין של מה בכך, והנסיעות הרבות רק הקשו על ההכנות. היציאה לדרך החלה עם נסיעה של מספר שעות באוטובוס, ורק אחר כך עלייה על המטוס לישראל.

אבל הספק הגדול טמון, כמובן, בצד המקצועי. ערב המשחק, קשה להגיד שסיינה באה בשיאה. הפציעה של דניס מרקונאטו, שנפגע ברגלו ביום ראשון האחרון במשחק מול מילאנו, רק התווספה לסדרת הבעיות של הקבוצה, בעיות שהחמורה שבהן היא כאבי הגב של קז'ישטוף לברינוביץ', שחקן המפתח בשיטה ההתקפית של סיינה באירופה. הוא לא מגיע למשחק במצב פיזי טוב, אבל הוא אמור לשחק. אורוס סלוקר נתן נגד מילאנו 11 דקות טובות, והראה שהוא יכול להשתלב בקבוצה ולחפות על הקו הקדמי הפצוע שלה. השאלה היא אם זה יספיק.

ההפסד לריאל מדריד כאב מאוד לסיינה. היא שיחקה שלושה רבעים ברמה טובה, אבל האנרגיה של יול ורייס והכישרון של טומיץ' שינו את המשחק. נגד מכבי תל אביב תזדקק סיינה יותר מתמיד לטרל מקינטייר. יש סיכוי סביר שהמשחק הזה יהפוך לסוג של משחק כדורעף, כשהכדור יעבור במהירות מצד לצד. במקרה כזה, מקינטייר יהיה המוציא לפועל, להתקפות המתפרצות ולקליעות החשובות באמת. אבל האם סיינה תבוא למשחק הפעם?

התשובה לכך לא טריוויאלית, משום שנראה כי כרגע היא קבוצה מרוקנת מאנרגיות. הניצחון על מילאנו הושג בעיקר משום שהמשחק היה במסגרת הליגה המקומית, בה סיינה לא יודעת להפסיד. לשחק מול 11 אלף צופים בתל אביב, באווירה שתומכת מאוד בקבוצה הביתית, יהיה סיפור שונה לגמרי. מצד שני, בשנים האחרונות סיינה נתנה את התצוגות הטובות ביותר שלה כשהגיעה למשחק כאנדרדוג. במצבה הנוכחי, סיינה חייבת ללחוץ על הדוושה. הניצחונות שלה הושגו בזכות הניסיון, הטקטיקה והרצון, והפעם יש לה רצון גדול להגיע לפיינל פור. בשביל לנצח, השחקנים של פיאניג'יאני חייבים לשחק בצורה מבריקה ובלי מחשבות על התקופה האחרונה.

בהנהלת הקבוצה רגילים לתרץ הפסדים ביורוליג בכך שהם מתמודדים מול קבוצות עם תקציב גדול יותר, ושזה בכלל כבוד גדול להתמודד עם אותן קבוצות ולהגיע למעמד הטופ 16. למרות זאת, הרוחות שנושבות סביב המועדון מעידות על כך שסיינה תחליף בכל מקרה כמה חלקים לקראת העונה הבאה. בעמדת המאמן, עלו מספר שמות כמועמדים פוטנציאליים להחליף את פיאניג'יאני. מי שיגיע בוודאות הוא פייטרו אראדורי מביילה, הקלע האיטלקי הטוב ביותר בליגה, שמשמש סמן בתוכנית הגדולה באמת: הצערת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully