וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "היו משחקים חשובים מזה"

איתן נוח

3.3.2010 / 20:57

מאמן מכבי תל אביב מתכונן לעימות הגורלי מול סיינה: "הביתיות שלנו תעמוד במבחן". פיאנג'יאני: "דואג מהשיטה של פיני"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

רגע לפני משחק העונה שלה מחר (חמישי) נגד סיינה (20:00, שידור ישיר בספורט 5+), מכבי תל אביב מבינה היטב שללא ניצחון ביד אליהו על האיטלקים, יהיה לה קשה להמשיך לרבע הגמר. הבית המוזר של היורוליג, שעדיין שומר על ניצחונות לקבוצות הביתיות אחרי ארבעה מחזורים, מגיע לנקודת רתיחה כשלכל ארבע הקבוצות מאזן זהה (2:2), מאזן שעשוי להיות מופר כבר השבוע. גם במקרה של ניצחון יקוו הצהובים למחיקת ההפרש בו הפסידו באיטליה, 76:72, למקרה בו שתי הקבוצות יסיימו עם מאזן זהה.

"אם אנחנו צריכים להיות בהצלבה - נהיה שם"

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר גרשון: " פיני: "זה משחק חשוב, אבל היו גם חשובים ממנו. שום דבר שציפינו קודם לא התחדש. אמרנו לפני חודש וחצי שזה מה שיהיה. ציפינו שהבית יהיה שקול, למרות שיש לי הערכה שריאל יכולה לנצח בחוץ, עדיין טוב שמשחק כזה הוא בבית. הביתיות פה שווה משהו ומחר זה צריך לעמוד במבחן ולראות האם נוקיה הוא כזה מאיים והאם הקהל שלנו הוא כזה טוב. הקהל יצטרך לדחוף אותנו גם ברבעים פחות טובים כי יכול להיות פה משחק של ריצות".

"ישנה רצינות ודריכות אצלנו", המשיך גרשון. "אני לא יודע איך זה יבוא לידי ביטוי מחר, זה יכול להתפוצץ לשני הכיוונים. אם אנחנו צריכים להיות בהצלבה, אנחנו נהיה בהצלבה. לביתיות מחר יש משמעות והיא צריכה לבוא לידי ביטוי, אם מישהו חושב שהוא בא לקונצרט, אז הוא טועה. הקהל צריך להיות על הרגליים כל המשחק, היחידים שהשופטים לא יכולים להושיב אותם זה הקהל. מחר זה אמור לבוא לידי ביטוי".

אלן אנדרסון אמר לקראת המשחק: "כל משחק במכבי הוא משחק חשוב, אני לא חושב כלל על ההפרש, כל מה שמעניין אותי זה לנצח אותם, אני מאמין שאם ננצח זה יהיה בהפרש הנכון. אנחנו לא ממש דואגים ליריבה שלנו, אלא אנחנו דואגים לעצמנו. אנחנו ננסה להגיע לכמה שיותר זריקות חופשיות ולקלוע אותן, וננסה לאבד כמה שפחות כדורים".

אנדרו וויז'נייבסקי הוסיף: "בסיינה שיחקנו טוב, אבל בבית שלנו חייבים להתחיל בצורה טובה, לא לחכות לסוף המשחק, נצטרך לשחק בקצב של מכבי תל אביב, מה שאומר לערב את כולם במשחק, לשחק חזק בהגנה ולנסות לגרום לאיבודי כדור ולהשתמש במהירות שלנו".

מנכ"ל עדן טבע מרקט, אחת מנותנות החסות של הקבוצה, יעניק ליו"ר הועד המנהל של 'גדולים מהחיים' צ'ק ממבצע איסוף תרומות כלל-ארצי שנערך על ידי החברה בחודש פברואר, ובמסגרתו התורמים (הקהל הרחב) השתתפו בהגרלה של תשעה כדורי-סל חתומים על ידי שחקני מכבי. הסכום שנאסף (יותר מ-165,000 ש"ח) ישמש לרווחתם של ילדים חולי סרטן.

לברינוביץ': "אנחנו מכירים את מכבי טוב מאוד"

סיינה החלה בהכנות וערכה אימון ראשון ביד אליהו לקראת המשחק החשוב עבורה. "אנחנו באים לתל אביב בשביל לנצח את מכבי", הבהיר קשישטוף לברינוביץ'. "נצטרך לשחק כדורסל טוב. מכבי היא קבוצה מאוד מסוכנת בבית. אנחנו ננסה לשחק אגרסיבי בהגנה ולעצור את המתפרצות של מכבי. ראינו וידיאו של מכבי וכבר שיחקנו נגדם, אנחנו מכירים אותם טוב מאוד".

סימונה פיאנג'יאני, מאמן סיינה, מתלהב בעיקר מיד אליהו, ואמר: "כשמשחקים כדורסל, זה תמיד כיף לשחק באווירה כמו שיש פה. ההיכל פה הוא אחד המקומות היפים ביותר לשחק בהם כדורסל. זה מקום מיוחד ואנחנו מתרגשים לשחק פה. האוהדים פה נותנים דחיפה לשחקנים".

על מצב קבוצתו, אמר: "אנחנו בשלב כזה של העונה שיש לנו בעיית פציעות. יש לנו הרבה משחקים בפרק זמן קצר. לברינוביץ' סובל מכאבי גב וגם למקינטייר יש בעיה. כולם יודעים שאנחנו לא מגיעים במצב מושלם למשחק, זה משחק שכולם רוצים לשחק בו. הרבה שחקנים לא באים במאה אחוז שלהם, אבל כולם יהיו מוכנים לתת הכול על המגרש". על החששות שלו מהצהובים, אמר: "במכבי יש הרבה שחקנים שיכולים לעורר בעיות ולא רק אלן אנדרסון. אני דואג בעיקר מהשיטה של פיני גרשון, שהיא שיטה מאוד אפקטיבית. במשחק טוב של מכבי אפשר לראות שהיריבה שלה יורדת מ-70 נקודות ויש לה אחוזים רעים מהשדה. אנחנו צריכים לשחק טוב בהתקפה אם אנחנו רוצים לנצח את המשחק".

הנרי דומרקנט: "פיני הוא מאמן טוב מאוד, הוא מכין את הקבוצה מצויין למשחק. הרזומה של פיני מדבר בעד עצמו, הוא זכה בתארים. הוא מאמן חכם מאוד ומנוסה. מכבי היא קבוצה חזקה מאוד ואנחנו צריכים לשמור על המשחק צמוד, ובתקווה שנצליח לעשות מהלכים מנצחים לקראת הסוף. אנחנו חושבים שכל משחק יורוליג הוא גמר. זה בית קשה, ואנחנו צריכים לעשות הכול בשביל לנצח בכל משחק. אני מאמין שבמשחקים כאלה ההגנה תמיד מנצחת".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully