וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים תתארח אצל הרשות הפלסטינית בסוף החודש

3.3.2010 / 14:26

ב-30 במרץ יגיעו שחקניו של חסן שחאתה למשחק ידידות. רג'וב כבר נערך לאירוע ודאג שהשחקנים לא יעברו דרך ישראל

יושב ראש ההתאחדות הפלסטינית לכדורגל, ג'יבריל רג'וב, גילה (רביעי) כי מתקיימות הכנות למשחק ידידות בין הנבחרת הפלסטינית לבין נבחרת הכדורגל של מצרים שייערך בסוף החודש בשטחי הרשות הפלסטינית. בראיון שהעניק לאתר האינטרנט של "אל-ערביה" אמר רג'וב עוד שה"פרעונים" – כפי שמכונים חברי הנבחרת המצרית – יזכו לקבלת פנים חגיגית "וחסרת תקדים" על ידי הפלסטינים.

"אנחנו נערכים במלוא התנופה לקבל את פני הנבחרת המצרית ולקיים עימה משחק ידידות במגרש על שם פייסל חוסייני בעיירה א-ראם הסמוכה לירושלים", אמר רג'וב בהתרגשות. הוא סיפר עוד כי שחקני אלופת אפריקה יגיעו לשטחי הרשות כבר ב-28 במרץ אך משחק הידידות נגד הנבחרת הפלסטינית ייערך יומיים לאחר מכן, ב-30 במרץ, היום שבו מציינים הפלסטינים וערביי ישראל את יום האדמה.

רג'וב הבהיר כי הרשות הפלסטינית תסדיר את הענקת אשרות הכניסה לכוכבים המצרים מבלי שייאלצו לעבור בישראל. זאת לאחר שיושב ראש ההתאחדות המצרית לכדורגל, סמיר זאהר, הודיע כי הם אינם מוכנים להסתייע בישראל על מנת לקבל אישורי כניסה ואף אינם מוכנים לעבור בישראל בדרכם לרשות. כפי הנראה ינסו אנשי ההתאחדות הפלסטינית להכניס את ה"פרעונים" לשטחי הרשות דרך ירדן.

רג'וב הביע תקווה כי כל כוכבי וסמלי הנבחרת, ביניהם המאמן חסן שחאתה והשחקן מוחמד אבו טריקה, יגיעו למשחק משום שהקהל הפלסטיני, לדבריו, משתוקק לפגוש אותם. בנוסף גילה כי הציבור הפלסטיני חובב הספורט "עוקב בהתעניינות חסרת תקדים אחר הגעת הנבחרת המצרית ומצפה לראות את כוכביה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully