וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקו חדד מונה למאמנה הזמני של הפועל ב"ש

3.3.2010 / 14:00

מנהל מחלקת הנוער של המועדון יעמוד על הקווים נגד מכבי תל אביב. הוגש כתב אישום נגד תומר זפרני בשל האירועים בשבת

ויקו חדד, מנהל מחלקת הנוער בהפועל באר שבע, מונה הבוקר (רביעי) למאמנה הזמני של הקבוצה, אחרי שז'אן טלסניקוב הבהיר לאלונה ברקת כי הוא מוכן לאמן לפחות עד תום העונה וללא יועצים חיצוניים. לפיכך, חדד הוא למעשה האדם היחיד מהמערכת שיוכל להעביר את המשחק נגד מכבי תל אביב במחזור הקרוב, מכיוון שהוא היחיד שמחזיק בתעודת פרו. טלסניקוב שיישאר בעמדת עוזר המאמן אמר: "עכשיו אתן את הלב להפועל באר שבע".

לאחר המשחק מול מכבי תל אביב, אמורה ההנהלה לדון מחדש בנוגע לעמדת המאמן, כשעד אז היא עשויה להחליט אם טלסניקוב יקודם לתפקיד או שחדד יהפוך למאמן קבוע. לא מן הנמנע כי גם גיא עזורי יחזור לתפקידו, בעקבות לחצים שמופעילים עליו.

ובינתיים, פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד תומר זפרני בגין איומים ונהיגה בפזיזות בעקבות האירוע ביום שבת שבו דחק לכאורה את רכבו של המאמן המתפטר, גיא עזורי, אל שולי הכביש. "הנאשם והיושבים ברכבו החלו לקלל ולגדף את המתלונן (עזורי, א.י.) וירקו מספר יריקות לעבר רכבו של המתלונן", נכתב בכתב האישום. "כשהתחלף האור ברמזור המשיך המתלונן בנסיעתו והנאשם החל לנהוג ברכבו בנסיעה מסוכנת תוך שהוא נצמד לרכבו של המתלונן ולאחר מכן החל לנסוע בעקלתון ("זיג זג") במטרה לגרום למתלונן לעצור את רכבו".

  • עוד באותו נושא:
  • ויקו חדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully