וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "בכל נגיעה בוקארי מראה שהוא טוב"

3.3.2010 / 11:39

מאמן מכבי חיפה הגן על השחקן שצירף לאחרונה. על המשחק מול נצרת: "מקווה שנמשיך באותו קו". קולמה עשוי לפתוח בהרכב

במכבי חיפה מגבירים את ההכנות לקראת המשחק נגד מכבי אחי נצרת בשבת, כשהיום (רביעי) ערכה הקבוצה אימון נוסף ללא שחקני הנבחרות וללא אייל גולסה הפצוע. במהלך מסיבת העיתונאים השבועית התייחס אלישע לוי למשחק, כשאמר: "למדנו מהמשחק בנתניה שכשלא עושים את מה שצריך, המשחק יכול להפוך לקשה מאוד. נצרת הוציאה תיקו בבאר שבע והיא משחקת התקפי בבית. אני מקווה שנמשיך באותו קו גם במשחק הקרוב".

מאמן חיפה התייחס להיעדרותם של שחקני הנבחרת, ואמר: "אנחנו תמיד שמחים שיש לנו שחקנים בנבחרת ונשמח אם הם ישחקו בהרכב. המצב עכשיו לא אידיאלי מבחינת אימונים, אבל אנחנו מסתדרים". לגבי סאדאת בוקארי, אמר לוי: "כפי שכבר אמרתי, מדובר בשחקן טוב שבכל נגיעה שלו בכדור הוא מוכיח את זה. אנשים מצפים כששחקן כזה מגיע שהוא ייכנס ישר להרכב. יש לו הכל: טכניקה ברמה גבוהה ומהירות, ובסוף השנה נעשה סיכומים. אנחנו מגיעים להרבה מצבים, וזה אומר שאנחנו מסתדרים עם הלחץ. זו בעצם האינדיקציה, כמות המצבים שאליהם אנחנו מגיעים, ובהיבט הזה אני מרוצה".

גולסה ערך אימון בחדר הכושר. שאר השחקנים ששבו מפציעה, עלי עוסמאן וג'ון קולמה, יהיו כשירים למשחק ולא מן הנמנע שהאחרון אף יפתח בהרכב. אם זה יקרה, זה יהיה על חשבון גוסטבו בוקולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully