וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הדייויס נחתה בצ'ילה

3.3.2010 / 22:10

שחקני הנבחרת, שפגשו את אנדי רם בקוקימבו, יתחילו את ההכנות לקראת פתיחת המפגש בשבת. רן: "עייפים אך דרוכים"

הערב (שעון ישראל) נחתה נבחרת הדייויס של ישראל בקוקימבו, צ'ילה, לאחר חמישה ימים עמוסים בין אוויר ויבשה. כזכור, המריאה הנבחרת מבואנוס איירס במטוס מיוחד בעל 16 מושבים שהקצה ה-ITF ולאחר מנוחה קצרה צפויים השחקנים לפתוח באימונים לקראת המפגש שיפתח ביום שבת.

מיד לאחר הנחיתה פגשה הנבחרת באיחוד מרגש את הצלע החסרה, אנדי רם, שעידכן אותם וסיפר חוויות מהימים האחרונים. "כולנו עייפים אך דרוכים לקראת פתיחת האימונים ופתיחת המפגש", אמר הקפטן אייל רן עם הנחיתה בצ'ילה. "המגרש כאן נראה מאוד איטי אבל התנאים בהחלט טובים, הכל נגיש וזה בהחלט יעמוד לזכותנו. הייתי שמח אם היו נותנים לנו עוד זמן להתכונן כדי שנבוא הכי מוכנים שיש", הוסיף רן.

כרגע נראה כי ההיענות למשחק תהיה גדולה מהצפוי וכי למרות האסון הקהל הצ'יליאני לא יפספס את ההזדמנות לבוא ולתמוך בנבחרתה במשחק החשוב.

פתיחת המפגש נדחתה לשבת

הספקולציות הבלתי נגמרות סביב המפגש בין ישראל לצ'ילה לאחר רעידת האדמה שפקדה את המדינה המארחת אולי הסתיימו היום (רביעי) כשפדרציית הטניס העולמית (ITF) הודיעה לאיגוד הטניס הישראלי והצ'יליאני על דחיית תחילת המפגש ב-24 שעות. על פי השינוי, המפגש ייפתח ביום שבת הקרוב ויסתיים ביום שני.

"לוח הזמנים של המפגש יישמר, אבל יידחה ב-24 שעות", פירסם האיגוד הצ'יליאני מוקדם יותר הבוקר. "ביום שבת ב-11:00 (שעון צ'ילה) יתקיימו שני משחקי היחידים, ביום ראשון ב-14:00 יתקיים משחק הזוגות וביום שני ב-11:00 יתקיימו שני המשחקים הנוספים". בכל מקרה, מזכירים בתקשורת הצ'יליאנית כי כל נבחרת זכאית להתאמן לפחות ארבעה ימים לפני תחילת מפגש בגביע הדייויס במסגרת הבית העליון, ועל הרקע הזה הוחלט על השינוי.

כידוע, הנבחרת עושה בשעות אלו את דרכה לעבר אתר התחרות בקוקימבו, כשאנדי רם כבר הגיע באמצעות רכב שכור. יתר הנבחרת אמורה להגיע אחר הצהריים ותחל את אימוניה במקום. "אנחנו בינתיים לא נוקטים עמדה עד שהשחקנים לא יגיעו לאתר התחרות", הבהיר יושב ראש האיגוד, מיכאל קליין. באיגוד הודיעו כי הם ממתינים לנחיתת הנבחרת ושוקלים את צעדיהם.

עדכון ראשון: 10:34
עדכון אחרון: 22:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully