וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: שיאנג ליו ינסה להגן על התואר בדוחא

המשוכן הסיני יתחרה לראשונה מאז משחקי בייג'ינג בתחרות גדולה, ויתמודד נגד רובלס. גזאצ'ו יוסף ייצג את ישראל בקטאר

שיאנג ליו, האתלט הסיני הבכיר ביותר והאלוף האולימפי לשעבר בריצת 110 משוכות, ינסה להגן על התואר שלו באליפות העולם באולם, שתתקיים בסוף השבוע הבא בדוחא שבקטאר. ליו, שזכה בתואר לפני שנתיים בולנסיה, יתחרה לראשונה בתחרות בינלאומית גדולה מאז שנפצע במשחקים האולימפיים בבייג'ינג.

הסיני עבר מאז ניתוח בעקבות הפציעה ממנה סבל בגיד אכילס, התחרה בספטמבר האחרון בתחרות בשנחאי. לקראת הקרב על התואר מול דיירון רובלס הקובני בדוחא הוא אמר: "זה מגוחך לצפות שבמצבי אני אגיע לפודיום. המטרה שלי להיא להעפיל לגמר, כי כרגע אין ספק שדיירבון רובלס הוא הרץ הטוב בעולם גם ב-60 וגם ב-110 משוכות".

רובלס, שפסל בזינוק לפני שנתיים באליפות שהתקיימה בולנסיה, נחשב לפייבוריט לזכייה בקטאר. מצד שני, הוא מצפה לקרב חזק מצדו של טרנס טראמל האמריקאי, אלוף העולם באולם פעמיים בעבר, שמחזיק בתוצאת השנה בעולם (7:41 שנ').

הנציג הישראלי היחיד שישתתף באליפות בקטאר הוא גזאצ'ו יוסף, שיתחרה בריצה ל-3,000 מטרים. מאחר ואף אתלט ישראלי לא קבע את הקריטריון לאליפות, איגוד האתלטיקה השתמש בפריבילגיה לפיה כל מדינה רשאית לשלוח אתלט למקצועות המסלול גם ללא קריטריון. עד אתמול נסיעתו של גזאצ'ו לקטאר הייתה בספק בגלל שיקולים בטחוניים של השב"כ, אלא שבעקבות לחצים של גורמים רבים אושרה יציאתה של המשלחת.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאנג ליו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully