וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק החיובים של הדיזל

זאב אברהמי

2.3.2010 / 23:47

הפציעה האחרונה של שאקיל אוניל היא עוד עדות לחוסר המחויבות שלו למשחק. האם גם לברון ג'יימס יסבול מזה?

הפציעה של שאקיל אוניל היא פציעה קריטית למאבק על אליפות המזרח. נכון לעכשיו, אנו צפויים למפגש חוזר בין אורלנדו לקליבלנד, וקליבלנד עשתה אחרי ההפסד בשנה שעברה הכל כדי לתת תשובות למג'יק. אוניל הובא כדי שקליבלנד לא תצטרך לשלוח עוד שומר על דוויט הווארד ולחשוף את עצמה לקלעי השלשות של אורלנדו, ג'יימיסון הגיע כדי שבעמדה ארבע תהיה תשובה אתלטית לרשארד לואיס. גם עם אוניל, קליבלנד נראתה רע מאוד במשחק האחרון נגד אורלנדו, בלעדיו, אני לא רואה את הקאבלירס עוברים את המג'יק.

אבל אני חושב שזו פציעה קריטית גם בשביל אוניל. השנים שאחרי האליפות במיאמי היו שנים די מבאסות לקריירה שלו. אני מסתכל על השמות ששאקיל שיחק איתם - קובי בריאנט, פני הארדווי, דווין וויד, סטיב נאש - ושואל איך לאיש יש רק ארבע טבעות. במקום לשחק כדורסל, שאקיל התחיל לריב עם שחקנים יריבים וחברים, הוא עובר מקבוצה לקבוצה כאילו שהוא איזה טייסון צ'נדלר. פתאום, ההחלטה של הלייקרס להתעקש על בריאנט נראית נורמלית. נוצר מצב שאני לא זוכר כמותו: שאקיל הולך להיות בהיכל התהילה, אבל אני לא רואה שום קבוצה שהולכת לתלות את הגופייה שלו על גג האולם הביתי שלה.

הפציעה הזו קריטית לאוניל, מפני שאם יש שאלה אחת שתמיד כרכרה סביבו, זו הייתה השאלה על המחויבות שלו. את מה ששאקיל עשה בקריירת הכדורסל שלו הוא עשה עם מה שהטבע נתן לו. אני לא רואה הרבה ליטושים קריטיים בין השחקן שעזב את LSU לזה שמשחק היום בקליבלנד. הוא בטח לא התבגר והוא אף פעם לא היה באמת מחויב גופנית למשחק - לא ברמת המוכנות לעונה הרגילה (מה שעלה לו בפציעות רבות), ולא ברמת ההחלמה שלו מפציעות.

שאקיל אוניל מיועד, כנראה, לחזור לשחק העונה בדיוק במועד תחילתו של הפלייאוף. הוא יכול לבוא לשם טרי, עם רגליים שעדיין מרגישות את הקור של פברואר. אין שום סיבה שהוא לא ישים גוף וחמש עשרה נקודות על הראש של הווארד, שום סיבה מלבד המחויבות שעד כה לא הייתה לו כדי להישאר בכושר משחק ובכושר גופני מתאים בחודשיים הללו. שאקיל הוא שחקן גדול מדי מכדי להישפט בפרמטרים קצרים כל כך, אבל מעניין יהיה לראות כמה הוא מחויב ללברון ג'יימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully