וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל: "גוטמן יחתום על חוזה לשנתיים נוספות"

בהפועל תל אביב מרוצים מהמאמן, שימשיך גם אם לא יזכה באליפות. מאמצים להשאיר את נאתכו למשחק מול הפועל פ"ת

אלי גוטמן יחתום בימים הקרובים על חוזה חדש לשנתיים נוספות בהפועל תל אביב. המאמן, שנמצא במועדון כבר שנתיים וחצי, מוערך מאוד על ידי הנהלת הפועל תל אביב ולמרות ההתנגדויות שהיו בעבר מצידו של אלי טביב, נראה כי כל הצדדים הגיעו להסכמה על גוטמן כמועמד הטבעי להמשיך בקבוצה, אם תזכה באליפות ואם לאו. "אנחנו מאוד מעריכים את אלי ואת עבודתו", אמר הבעלים מוני הראל. "בימים הקרובים נחתום על חוזה חדש לשנתיים. אני באופן אישי מלא הערכה כלפיו".

בשורה קצת פחות טובה עבור גוטמן מגיעה מכיוונו של הקשר ביברס נאתכו, שאמור לסיים את חלקו במועדון בימים הקרובים ולעבור לרובין קאזאן. בהפועל תל אביב חשבו לעכב את ההעברה עד תום העונה, אך ירדו מכוונתם ויקבלו עבור כרטיסו כ-650 אלף יורו. בהפועל עושים כרגע מאמצים אחרונים לנסות ולהשאיר את נאתכו למשחק הקרוב מול הפועל פתח תקוה. אם לא יצליחו בכך, הקשר אמור להמריא לרוסיה כבר בשבת ולהצטרף למועדון הטטרי.

בעניין נוסף, בירמינגהאם המעוניינת באיתי שכטר ועוקבת אחריו כבר מספר שבועות, תנסה בקיץ הקרוב להעביר את החלוץ לשורותיה. האפשרות העומדת בפני הקבוצה היא לנסות ולהחתים את השחקן על תקן מעמד חריג. על פי החוק האנגלי, שכטר לא יכול לשחק בליגה האנגלית מכיוון שאין לו מספיק הופעות בנבחרת ואינו מחזיק בדרכון אירופי. לטענת האנגלים קיימת עוד אופציה לבקש מעמד חריג עבור השחקן כפוטנציאל עתידי וכשחקן נבחרת, בתקווה (קלושה) שההתאחדות האנגלית תיתן לו אשרת עבודה.

מחר תחזור הקבוצה להתאמן לקראת ההתמודדות מול הפועל פתח תקוה ביום שני, כשדניאל דה רידר ודדי בן דיין אמורים להיבדק כדי לברר את כשירותם לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully