וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליין: "צריך לדחות את המפגש ביום או יומיים"

2.3.2010 / 20:16

נבחרת הדייויס תתאחד בקוקימבו רק ברביעי בצהריים, כ-36 שעות לפני המפגש מול צ'ילה. יו"ר האיגוד ממתין להחלטה בעניין

נבחרת הדייויס של ישראל ממשיכה לשוטט בדרכים, ונראה שהמסע שלה לעבר אתר התחרות בקוקימבו עוד ארוך מאוד. רק מחר (רביעי) בשעות הצהריים צפויים חברי הנבחרת להתאחד ולהתחיל בהכנות המסודרות למפגש שיתקיים בסוף השבוע הקרוב נגד צ'ילה.

רוב חברי הנבחרת, בהם אייל רן, דודי סלע, יוני ארליך והראל לוי, שנחתו ביום שבת במיאמי, אחרי שלא התאפשר להם לנחות בצ'ילה עקב רעידת האדמה, החלו במסע לכיוון ארגנטינה, שם הם ינחתו בבואנוס איירס. משם הם אמורים להמריא מחר בשעות הבוקר לעיר המארחת של המפגש. במקביל, אנדי רם, שדווקא נמצא בצ'ילה, החל במסע אחר לגמרי ברכב שכור מסנטיאגו לקוקימבו, כשהוא אמור להגיע לפני חבריו.

על רקע המסע הארוך, מצפים באיגוד הטניס שה-ITF יקבל החלטה לשנות את מועד תחילת המשחקים. "הציפייה שלי מה-ITF היא לקבל החלטה נבונה", אמר הערב (שלישי) יושב ראש האיגוד, מיכאל קליין. "החלטה כזו מדברת על דחיית המפגש ביום או יומיים. אם החלטה כזו לא תתקבל, יכול להיות שנערער עליה. ב-ITF צריכים להבין שאי אפשר לקיים מפגש במסגרת בית עליון כשהנבחרת מגיעה רק 36 שעות לפני שהמשחקים מתחילים".

לשאלה מדוע אין הוא יוזם פנייה כזו להתאחדות הטניס העולמית, משיב קליין: "אני לא חושב שאני צריך לבוא ולהגיד מה הם צריכים לעשות. ברגע שאני אגיש בקשה, אני אהיה מקובע אליה. אם ההחלטה תהיה לטעמי, אני אזרום איתה. ברגע שה-ITF יראו בעיניים שכל השחקנים הישראלים הגיעו, הם יקבלו החלטה כיצד לנהוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully