וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון: בקסטר ייעדר מהמשחק מול נהריה

איתן נוח

2.3.2010 / 14:34

הזר המצטיין יטוס ללווית אביו ולא צפוי לחזור למשחק, דרור דוידי בספק. הנהלת הקבוצה החליטה למכור כרטיסים ב-10 שקלים

המכות לא מפסיקות ליפול על הקבוצה של אריאל בית הלחמי. ג'ימי בקסטר, הזר המצטיין בעירוני אשקלון, הודיע לקבוצה שנכון לעכשיו הוא לא יוכל להגיע למשחק מול עירוני נהריה של ביום ראשון. כזכור, ביום חמישי שעבר קיבל באקסטר הודעה על כך שאביו נפטר עקב מחלת הסרטן ממנה סבל.

במועדון אישרו לשחקן לטוס מיידית חזרה לארצות הברית בשביל לשהות לצד משפחתו, אך בקסטר התעקש לשחק מול נתניה בתחילת השבוע ורק לאחר מכן לטוס. לאחר המשחק אכן טס בקסטר לארצות הברית ואז גם התברר שהלוויה של אביו של תהיה רק ביום שבת הקרוב, מה שאומר שהוא לא יספיק לעשות את הדרך חזרה לישראל. אלא אם כן דברים ישתנו, אשקלון תחסר ביום ראשון את בקסטר במשחק מול נהריה.

שחקן נוסף שנמצא בסימן שאלה למשחק הוא דרור דוידי, שמתח שריר במפשעה במהלך המשחק האחרון בנתניה וקיבל הוראה לנוח כשבוע. בקבוצה יעשו מאמצים להכשיר את דוידי לקראת המשחק ובאשקלון מקווים שהוא אכן ישחק.

גם עם דוידי, באשקלון סובלים ממחסור חמור ברוטציה ישראלית עקב פציעתו של קורי קאר, ששבר את רגלו. מחר (רביעי) יתבצע צילום ברגלו בשביל לקבוע סופית לכמה זמן הוא ייעדר. באשקלון בודקים אופציה לצרף ישראלי נוסף, אך נכון לעכשיו אין מועמד בולט להצטרף לשורות הקבוצה.

כמו כן, בקבוצה הודיעו שהם מתכוונים לשווק לקראת המשחק מול נהריה כרטיסים בעשרה שקלים בלבד בשביל למלא את האולם בכמה שיותר אוהדים אשקלונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully