וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוון נפצע במשחק הליגה הלאומית

יצחק סולומון

1.3.2010 / 21:16

עלייה באלימות במגרשי הכדורגל: הקוון, סאלם אבו חרמה, ספג מטח אבנים ומטרייה במשחק בין עראבה לנצרת עילית בלאומית

מהומה גדולה פרצה הערב (שני) בסיום משחק הליגה הלאומית בין אחווה עראבה להפועל נצרת עילית, באצטדיון דוחא בסכנין (1:1), בסיומה נפגע הקוון סאלם אבו חרמה, מאבנים וממטריה שהושלכו לעברו מיציע אוהדי עראבה. האוהדים זעמו על השופט, אברהים אבו זעילה, שהוסיף 6 דקות תמימות למשחק. עראבה הוליכה עד לסיום, אלא שאז השוותה נצרת עילית בדקה ה- 96 מרגלי אלירן חודדה. שער השוויון נתן את האות להתפרעות של אוהדי עראבה, שכאמור, השליכו אבנים לעבר הקוון, שנפצע בזרועו ונפל לדשא.

הקוון הורד לחדרי ההלבשה כשהוא נאנק מכאבים, ושם קיבל טיפול, בעוד כל שלישיית השופטים מוקפת בטבעת של שוטרים. במהלך המהומה הורחק השחקן המקומי, מחמוד עבאס. את שער היתרון לעראבה כבש הגיאורגי, רבאז גוצירידזה. במשחק נכחו יו"ר הועדה המקצועית, עמית קליין, וחבר הועדה המקצועית טלאל דראושה.

גורם באגוד השופטים הצדיק הערב את תוספת הזמן של השופט אבו זעילה. "הייתה פציעה של אבי אבגי, ששכב לפחות 3 דקות על הדשא", אמר גורם באיגוד, "מרגע שעראבה עלתה ליתרון הם היו עסוקים רק בבזבוז זמן". בנצרת כצפוי, היו מרוצים מתוצאת המשחק. "אנחנו שמחים על הנקודה, השופט לא עשה לנו טובה שהוסיף 6 דקות, הוא היה חייב להוסיף אותן לאור בזבוזי הזמן של אנשי עראבה", סיכם יו"ר נצרת עילית, רוני ליקוורניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully