וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון, אילוז והקהל בקמפיין להחזרתה של ברקת

1.3.2010 / 21:02

שחקני הפועל ב"ש ומספר אוהדים נפגשו עם דוברת המועדון ומתכוונים להיעזר בשרים לבנת וברוורמן כדי להחזיר את הבעלים

כ-25 מאוהדי הפועל באר שבע וכן קפטן הקבוצה, מאור מליקסון והמגן אביתר אילוז, הגיעו הערב (שני) לביתה של דוברת הקבוצה ציפורה חלפון למפגש שארגנו במטרה לפתוח בקמפיין להחזרתה של אלונה ברקת למועדון. גורם שנכח בפגישה אמר: "נעשה הכל בשביל להחזיר את אלונה להפועל באר שבע, לא ניתן לה ללכת". עוד נודע כי כבר לאחר הפגישה מתכוונים האוהדים לפנות באופן רשמי לברקת ולבקש ממנה לחזור בה מהודעתה, תוך שהם מבטיחים לשפר את היחס שלהם כלפי הקבוצה.

לאחר הישיבה הוציאה דוברת המועדון הודעה רשמית בה הודיעה כי הנוכחים החליטו לפנות לשרים אבישי ברוורמן ולימור לבנת, לאיש התקשורת דני קושמרו ולבדרן צביקה הדר במטרה לסייע למועדון בעניין משבר עזיבת ברקת: "בבוקר יפנו האוהדים והדוברת בצורה רשמית לגורמים הנ"ל על מנת לעצור את המהלך".

בינתיים, עוזר מאמן הקבוצה, ז'אן טלסניקוב, שקיבל אור ירוק מגיא עזורי להמשיך בהפועל באר שבע, אמור לקבל ב-24 השעות הקרובות תשובה מהנהלת הקבוצה לגבי עתידו. כזכור, טלסניקוב, ששוחח עם המאמן היוצא גיא עזורי, נפגש מאוחר יותר עם אלונה ברקת והודיע לה שלא יסכים להיות מאמנה הזמני של הקבוצה ובכך הוא מאפשר למועדון לבחור באחת החלופות: למנות אותו למאמן ראשי, או לאפשר לו להישאר בתפקידו כעוזר מאמן. בכל מקרה טלסניקוב לא מוכן בשלב זה לאמן את הקבוצה מול מכבי תל אביב בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully