וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתידו של נאתכו יוכרע לאחר משחק הנבחרת

בהפועל ת"א ינסו לשכנע את הקשר לא לעזוב לקאזאן בעזרת חוזה חדש. נציגי אספניול התרשמו מיכולתו הפיזית של ורמוט

ברני ארדוב

צילום וידאו: טל אנגלנדר
עריכה: עידן גוראל

נציגים של אספניול עקבו אתמול אחרי איתי שכטר וגילי ורמוט יחד עם סוכן השחקנים גלעד קצב. שני הנציגים לא נראו נלהבים יתר על המידה מהביצועים של השניים בניצחונה הדחוק של הפועל תל אביב על בני סכנין (0:1), למרות שהיו בין הבולטים במגרש. הקשר והחלוץ, שמעבר לשיתוף הפעולה על המגרש הם חברים טובים מאוד בחייהם הפרטיים, מפעילים לחץ על האחים קצב למצוא קבוצה שתקלוט את שניהם יחדיו.

לפי סוכניהם של ורמוט ושכטר, הסקאוטים האירופאים הגיעו אתמול לבלומפילד כדי להתרשם בעיקר מכושרם הגופני של השניים, וזאת לאחר שידעו כי קיים הקבוצה מצויה תחת עומס משחקים. נציגי אספניול היו מרוצים מהיכולות הפיזיות של ורמוט, דבר שמהווה שיקול חשוב עבורם לאחר שבחנו בעונה שעברה את אבירם ברוכיאן ולא התרשמו מכושרו הגופני. נראה כי לפי שעה נציגי אספניול מתמקדים בעיקר בוורמוט ופחות בשכטר, מכיוון שעלויות החלוץ גבוהות מדי, ואילו לוורמוט קיים סעיף בחוזה המאפשר לו להשתחרר לחו"ל תמורת חצי מיליון דולר.

בתוך כך, עדיין קיימת חוסר בהירות בנושא ביבראס נאתכו ומעברו לרובין קאזאן. אתמול בסיום המשחק, ירד הקשר כשהוא ממר בבכי כשברקע קריאות מצד הקהל האדום: "תישאר, תישאר" ועל פי משפחתו, השחקן אמור כבר בסוף השבוע להמריא לרוסיה. מצד שני, בהפועל תל אביב עדיין מנסים לשכנע את נאתכו להישאר ולחתום על חוזה חדש, כשגם האפשרות לא לשחררו על תום העונה גם נשקלת ברצינות. כרגע נראה כי הסוגיה הזו תוכרע כנאתכו יחזור ממשחק הנבחרת, כלומר ביום חמישי.

בוקר לאחר הניצחון על בני סכנין, בהפועל תל אביב בעיקר נושמים לרווחה. בקבוצה מאוד חששו מהמפגש עם הקבוצה מהצפון, בעיקר בשל העייפות הגדולה שישנה בשורות שחקני האדומים, שזה היה משחקם הרביעי בעשרת הימים האחרונים.

אלי גוטמן, יחד עם יושב הראש, אמיר לובין, והמנכ"ל גבי קצרה, נכנסו אתמול בסיום המשחק והודו לשחקנים על המאמץ הרב שהשקיעו בשבועיים האחרונים. אולם דווקא לאחר המחמאות ספגו הצוות המקצועי וההנהלה ביקורת מצד השחקנים: "ככה זה שבמקום להביא בינואר שחקנים שיחזקו את הסגל, הוציאו ים של כסף והביאו שני שחקנים פצועים שבינתיים לא תורמים כלום".

אתמוךל אותתו השחקנים על העומס הכבד, כשאיתי שכטר הוחלף במחצית לאחר שהתלונן על עייפות ודגלאס דה סילבה הוחלף לאחר שמתח את שריר הירך. הבלם ייבדק ביום רביעי כשהפועל תערוך אימון ראשון לקראת משחה נגד הפועל פתח תקווה, ואז יוחלט על חומרת פציעתו ואופן הטיפול.

דדי בן דיין ודניאל דה רידר אמורים לחזור לאימונים מלאים עד סוף השבוע ולהיות כשירים למשחק מול הפועל פתח תקווה כשההכנות אליו יחלו ביום רביעי, לאחר שהיום אמורה הקבוצה לערוך אימון שחרור ביום שלישי יזכו השחקנים ליום מנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully