וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוניס: "בושה וכלימה מה שהלך פה"

איתן נוח

28.2.2010 / 23:27

יו"ר בני השרון זעם בסיום על השיפוט. שמיר: "מאחל כל טוב לירושלים". גודס: "משחק שהיינו צריכים לנצח כמו גברים"

לא מעט זעם נרשם בסיום משחק ההפסד של בני השרון מול הפועל ירושלים (76:72), בעיקר בצד אוהדי הקבוצה וראשיה. יו"ר הקבוצה, אלדד אקוניס והמאמן דן שמיר התפרצו על השופטים, שלדעתם גרמו לקבוצתם להפסיד את המשחק. עיקר הטענות היו על שתי שריקות: הראשונה לאיבוד כדור של סם קלנסי, שנגרם ללא ספק בגלל עבירה עליו, והשניה בעקבות העבירה שנשרקה לארז כץ על יובל נעימי, ששלחה את הגארד של ירושלים לקו, שם הבטיח את הניצחון.

אקוניס עצמו נשמע נזעם בסיום, ולא חסך את דעתו על השופטים: "אנחנו יכולים לעבוד קשה, להביא שחקנים, ספונסרים, קהל, ובסוף מה שקובע זה שופטים", אמר היו"ר. "זה בושה וכלימה מה שקרה פה. גם שבוע שעבר קרה מקרה דומה, עם משה ביטון ואני לא מתבייש להגיד את זה. אני לא יודע מה קורה שם. לא יכול להיות ששופט בא ולא שורק עבירה על סם קלנסי ואז שורק עבירה של ארז כץ. אין לי מילים. אני מתוסכל, אני לא יודע איך להביע את הרגשות שלי בעניין הזה. כמה שלא נעבוד קשה, זה ייגמר בקרב השופטים ולא בכדורסל".

מאמן הקבוצה, דן שמיר נשמע מפויס יותר: "ברכות לירושלים ושיהיה להם בהצלחה ביום שלישי מול ולנסיה. אני אוהב את המועדון הזה ומאחל להם את כל הטוב". על המשחק עצמו, אמר המאמן: "אני חושב שאנחנו מוציאים מעצמנו די הרבה. אנחנו מצליחים להוריד את הקבוצות מהממוצעים שלהם. זה קורה לנו כל שבוע. אנחנו גם מוציאים לפועל לא רע, אבל רוב המשחקים שלנו נופלים על דברים קטנים. היום עשינו החלטות טובות".

על השיפוט אמר שמיר: "לאורך המשחק שריקות לא במקום, וזה יכול לקרות. שתי שריקות כאלה בסוף כמובן שמכריעות משחק. שבוע שעבר היו שני שופטים, בייניש ומועלם, שדרדרו את המשחק. יש טעויות שמותר לעשות, אבל לפעמים הטעויות האלה מכריעות משחקים". על ההחלטה לשמור ולא לבצע עבירה בסיום, אמר המאמן: "אנחנו מאמינים בהגנה שלנו, ובגלל זה החלטנו לא לעשות פאול בסוף. אנחנו שומרים טוב, במיוחד ברגעים האלה, שמבחינת ההסתברות קשה לעשות מולנו סל".

"כל הזמן חשבתי על רוטציה וחילופים"

בירושלים לעומת זאת העדיפו להתרכז הרבה יותר בעובדה שהמשחק הסתיים, מה שעכשיו יאפשר לגודס ועוזריו להתכונן לקראת המשחק הקריטי מול ולנסיה ביורוקאפ. גודס עצמו אמר לאחר הניצחון: "היה משחק מאוד קשה. זו פעם ראשונה שלי כמאמן שאני בא למשחק ואחרי 48 שעות יש לי משחק על העלייה. אתה כל הזמן חושב על רוטציה ועל חילופים, אבל הצלחנו לעמוד במשימה. ליאו ליונס היה מצויין הגנתית והתקפתית. עשינו ניצחון חשוב".

על הרמה הנמוכה יחסית של המשחק, אמר המאמן: "בני השרון לוקחת אותך למשחק שלה. הצלחנו לעשות כמה מהלכים שניצחו לנו את המשחק. זה ניצחון חשוב, אנחנו צריכים להמשיך קדימה, קשה לקחת משהו מהמשחק הזה לקראת המשחק מול ולנסיה. זה משחק שהיינו צריכים לעבור אותו כמו גברים. עכשיו אנחנו באמת מגיעים למשחק המעניין. צריכה להיות אווירה בשביל לתת לשחקנים את האנרגיות. אין לנו כמעט זמן להתכונן, אנחנו צריכים לבוא עם מה שיש. כולנו באים מפוקסים, זו הזדמנות גדולה שהדברים בידיים שלנו. נעשה מה שצריך לעשות בשביל שהחבר'ה יבואו עם אנרגיות".

ליו ליונס, שהיה המצטיין בשורות ירושלים, בערב די חלש מבחינה התקפית: "הרגשתי טוב להיות שם. אני שמח כשאני מקבל את ההזדמנות שלי. בקבוצה שלנו לא תמיד יוצא לשחק, ככה זה ברוטציה שלנו, וכל פעם שאני יכול אני עושה מה שאני מסוגל". לקראת ולנסיה, אמר השחקן: "אני חושב שאנחנו לא יכולים לקחת כלום מהמשחק הזה. מדובר בשני סגנונות משחק שונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully