וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "טוב שידענו לנצח בסופו של דבר"

28.2.2010 / 22:15

מאמן חיפה נשם לרווחה אחרי ה-0:1 על אשדוד. מחמאות לגדיר: "מחליף מנצח". מזרחי: "הקטנות מקבלות אדומים בקלות"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי חיפה נאלצה לעבוד קשה הערב (ראשון) בקרית אליעזר כדי להשיג את שלוש הנקודות מול מ.ס. אשדוד, אך בסופו של דבר השיגה את ה-0:1 הקטן משער נגיחה של המחליף מוחמד גדיר בדקה ה-88. גם מול 10 שחקנים של אשדוד (אדיר טובול הורחק בדקה ה-21) הירוקים לא הצליחו לפצח את הגנת האורחים ונתקלו ביום מצוין של דרגאן סטויקיץ', אבל אז כאמור הגיע גדיר והשאיר את היתרון בפסגה על תשע נקודות. הניצחון הקשה לא השאיר את הנשיא יעקב שחר אדיש. שחר נכנס לחדר ההלבשה בסיום ואמר לשחקנים: "עשיתם את זה קשה, יכולתם להבקיע מוקדם הרבה יותר".

כיאל: "הקהל רצה גול וזה היה באוויר"

בחיפה החמיאו לגדיר שבפעם השניה החודש מבקיע שער חשוב במחליף. את השער הקודם שלו הוא כבש בטדי (0:3), מספר שניות אחרי שנכנס כמחליף במחצית השניה. למרות הניצחון, שחקנים בחיפה הודו כי החילוף של אלישע לוי, שהוציא את ולדימיר דבאלישווילי, הקשה עליהם מאוד בחלק ההתקפי, אבל במועדון אמרו: "מגיע לו כל הכבוד על מה שעשה. החילופים שלו השנה מביאים אליפות". קולמה עצמו שיחק עם כאבים ובקבוצה החמיאו לו על הנעת הכדור. גם ליאור רפאלוב סחט מחמאות על מספר פעולות שעשה. שחקנים אמרו בסיום: "כנראה שזה שער של אליפות. אם נמשיך לשחק ככה, אף אחד לא ייקח לנו אותה".

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, הרשה לעצמו לנשום לרווחה לאחר השגת שלוש הנקודות הקשות. "דווקא כשהיינו 11 על 11 היו לנו יותר הזדמנויות, אבל אחר כך מטבע הדברים הם צופפו מאוד", אמר מאמן האלופה. "היינו צריכים לשחק יותר בשקט ולנצל יותר מצבים, אבל בסוג כזה של משחקים טוב שידענו לנצח בסופו של דבר".

עוד הוסיף לוי: "לא היה חסר הרבה כדי שהמשחק הזה יסתיים בתיקו, אבל כדורגל צריך לדעת לשחק 90 ואפילו 94 דקות. הגענו ליותר הזדמנויות, אבל ידענו לעשות גול וזה מה שחשוב בסוג כזה של משחק. השחקנים גילו נחישות. אין ספק שההרחקה פגעה בנו. בדרך כלל יותר קל לשחק נגד 10 שחקנים, אבל איבדנו את הסבלנות ולא היינו מספיק טובים". על סאדאת בוקארי אמר המאמן: "הראה שהוא יודע לשחק כדורגל בכל נגיעה שלו בכדור. הוא נכנס ומשתלב".

במשחק נכח סקאוט בלגי שהגיע לעקוב אחרי שלומי ארבייטמן ובירם כיאל. הקשר התייחס לכך בסיום ואמר: "זה לא מפריע לריכוז. כולם יודעים שאין העברות עכשיו". על הניצחון אמר כיאל: "היה משחק חד צדדי. מאז ההרחקה של השחקן שלהם שכבנו עליהם והשגנו ניצחון חשוב ומתוק. הגענו להרבה מצבים, לא נבהלנו וגילינו אופי גם בדקה ה-85. הקהל רצה גול וזה היה באוויר".

יוסי מזרחי, מאמן מ.ס. אשדוד, היה גאה בשחקניו: "לא קל לשחק עם 10 שחקנים במשך 75 דקות. כל הכבוד לבחורים שלי. חבל על השער שספגנו סמוך לסיום. זו הגדולה של חיפה, אבל אנחנו מסתכלים הלאה. אני יודע מה זה להיות קבוצה גדולה וקטנה. הקטנות מקבלות אדומים בקלות בלתי נסלבת והגדולות נהנות מחסינות. לא אעביר ביקורת על שופטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully