וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי באר שבע ניסו לתקוף את עזורי

27.2.2010 / 23:18

בסיום המשחק הצליחו אוהדי הקבוצה לחתוך את רכבו של המאמן וניסו לתקוף אותו. עזורי: "זה היה יכול להיגמר באסון"

עוד תקרית חמורה שקשורה לכדורגל הישראלי אירעה הערב (שבת), כשאוהדים זועמים של הפועל באר שבע ניסו להוריד את רכבו של מאמן הקבוצה, גיא עזורי, ולאחר מכן ניסו לתקוף אותו.

האיבה בין אוהדי באר שבע למאמנם ידועה לכל מי שעוקב אחרי ליגת העל. האוהדים קוראים לפיטוריו של עזורי כמעט מפתיחת העונה, ובמשחקים האחרונים מחריפים את המאבק שיביא לפיטוריו של המאמן, כשהם מקללים אותו לאורך כל המשחק. אלא שהערב עלתה האלימות מדרגה תלולה, כשהמאמן הותקף על ידי מספר אוהדי הקבוצה, לאחר ה-2:2 של הפועל באר שבע מול אחי נצרת.

האירוע החל כשהמאמן יצא משערי האיצטדיון לכיוון מכוניתו. קבוצת אוהדים שראתה אותו הקיפה את הרכב, קיללה, ירקה לעברו וקראה לו להתפטר. עזורי שהה ברכב עם אשתו ואחיו, אלא שאחד הרכבים עקב אחריו וגרם לו לסטות לשוליים. מהרכב יצאו מספר אוהדים וניסו לתקוף את המאמן, תוך שהם יורקים לעברו וקוראים לו להתפטר.

עזורי המשיך בנסיעה והתקשר למשטרה, דיווח על מספר הרכב שניסה לפגוע בו ועשוי ליזום תלונה נוספת מחר. "התקשרתי מיד למשטרה ודיווחתי על האירוע. מסרתי את מספר הרכב ואני מקווה שהיא תטפל בזה", אמר.

"כבר הזהרתי מזמן שזה מה שעלול לקרות בסופו של דבר, כשאוהדים טלטלו את רכבי לפני שבועיים", אמר המאמן המזועזע. "הפעם זה היה יכול להיגמר באסון". עזורי התפנה וסיפר בדיוק מה עבר עליו: "מה שקרה זה שבמהלך הנסיעה אחד הרכבים חתך אותי ולכן הרכב שלי ירד לשוליים. האוהדים החלו לירוק ולקלל אותנו אבל לא הגבתי והמשכתי בנסיעה".

"אי אפשר לתפקד בצורה כזאת", המשיך המאמן, "כדורגל כרגע בכלל לא מעניין. גם השחקנים לא יכולים להתרכז כשהקהל מתנהג בצורה כזאת". עזורי טען כי משהו חייב להשתנות, ואמר: "לשחקנים דווקא אין לי טענות, מישהו צריך להרגיע את האוהדים מפני שדברים הפעם הסתיימו בשלום, אבל בפעם הבאה זה עלול להסתיים בטרגדיה נוראית. רק בנס האירוע הזה לא נגמר באלימות פיזית וטוב שכך".

אוהדי הקבוצה, יש לציין, לא הסתפקו בקללות לעבר המאמן. הם קיללו את כל שחקני הרכש שיצאו מהאיצטדיון ואמרו להם: "בושה", "זבלים" ו"לכו הביתה". הקשר דוד רביבו השתולל בחדר ההלבשה לאחר שלא פתח במשחק ואמר: "אנחנו קבוצה בושה. בושה איך שאנחנו נראים".

שחקנים בהפועל באר שבע אמרו לאחר המשחק: "הקהל ברובו אינו אלים, אבל הקומץ שבו מקלקל את השם של הפועל באר שבע. חבל שככה נוהגים אוהדים. אם יש מחאה צריך להביע אותה בדרך לגיטימית. מה שקרה היום חוצה את גבולות הטעם הטוב. במקום לגרום למחאה, הם רק גורמים לו לרצות להישאר עוד יותר. הקבוצה לא מצליחה לנצח בגלל היכולת שלה וגם בגלל שקשה מאוד להתרכז תחת הלחץ הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully