וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "איבדנו שתי נקודות"

מאמן הפועל חיפה היה מאוכזב מהתיקו נגד עכו (2:2). גם בצד השני לא רוו נחת, סימנטוב: "אם לא ניצחנו, אנחנו פראיירים"

גם הפועל חיפה וגם הפועל עכו סיימו הערב (שבת) את משחק הליגה ביניהן ב-2:2 ובאכזבה מסוימת. חיפה הוליכה פעמיים, אבל לא ידעה לשמור על היתרון ולהשיג ניצחון שני ברציפות, עכו שיחקה מול עשרה שחקנים לאורך קרוב ל-40 דקות ולא ידעה לנצל את היתרון המספרי שלה.

"אני מסתכל היום רק על החצי כוס הריקה", אמר מאמן עכו, ירון הוכנבוים, בתום המשחק, "בסופו של דבר ספגנו גול מהפועל חיפה שהכניס אצלם הרבה מאוד מוטיבציה. לפחות השחקנים הצליחו להשוות את המשחק תחת לחץ. אני לא מלין על זה, אבל אמרתי כבר בתחילת העונה שיש לנו 15 משחקי חוץ ו-15 משחקי רדיוס 42 קילומטר מהבית, אנחנו לא מנסים לתרץ את זה, זו העובדה ועם זאת הפועל עכו תישאר בסופו של דבר בליגה".

שחר סימנטוב, שהשווה בפעם הראשונה בפנדל ובישל את ה-2:2 של איברהים עבדול ראזאק, הוסיף: "אם לא ניצחנו את הפועל חיפה שהיו בעשרה שחקנים, אז אנחנו פרייארים. הם היו טובים יותר בהתחלה ואחרי זה עם הפנדל והרחקה חזרנו לעצמנו, אבל קיבלנו גול משום מקום וזה מה ששיבש לנו את התוכניות. ביכולת של היום עכו לא תישאר בליגה, אבל אם נמשיך להבקיע שני שערים בכל משחק, אז אני מאמין שיהיה בסדר".

מהעבר השני שלומי דורה נשמע אפילו יותר מאוכזב מאנשי עכו: "אני מסתכל על המשחק כאיבוד של שתי נקודות. הייתי פה ביתרון לאורך רוב המשחק, בעיקר בחצי הראשון שהיינו צריכים להכריע את המשחק. היינו בעשרה שחקנים ככה שאני לא יכול להגיד שאני מאוכזב, אבל מצד שני קיבלנו גול מיותר. רציתי להחליף שחקן אחרי הגול השני, אבל עכו שיחקו מהר ושקיבלנו את השוויון לא היה טעם להוציא את ערן לוי".

ערן לוי, שכבש את השער הראשון של קבוצתו, אמר: "זה היה פספוס. המשחק היה בידיים שלנו והיינו הרבה יותר טובים מהפועל עכו. טעויות זה חלק מהכדורגל והיום שילמנו עליהן. לא היה פה משחק גדול ואסור לנו לחזור על אותן טעויות מול הפועל רעננה. התיקו הזה כואב, כי הניצחון היה לנו בידיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully