וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: שיא אישי ליוחאי הלוי במשולשת

27.2.2010 / 21:14

הקופץ הישראלי קבע 16.76 מ' בתחרות גביע החורף בהדר יוסף. קרויטר פסל שלוש פעמים בנסיון לעבור גובה של 2.25 מ'

למרות מזג האוויר החורפי, תחרות גביע החורף באתלטיקה קלה התקיימה כסדרה בהדר יוסף. מי שרשם היום (שבת) את ההישג המרשים ביותר שם היה קופץ המשולשת יוחאי הלוי, שקבע 16.76 מ' ברוח חוקית, ושיפר ב-11 סנטימטרים את שיאו הקודם שנקבע בקיץ האחרון. הלוי קבע למעשה את הקריטריון להשתתפות באליפות אירופה, שתתקיים בקיץ הקרוב בברצלונה. בנוסף, הלוי ניצח גם בתחרות הקפיצה לרוחק אחרי שניתר ל-7.69 מ'.

מי שכמעט וקבע את הקריטריון לברצלונה היה הקופץ לגובה דימיטרי קרויטר, שהיה קרוב לעבור 2.25 מ' בנסיונו השלישי, אבל כשל בסופו של דבר והסתפק בתוצאה של 2.16 מ' שהספיקה לו כדי לנצח. בתחרות לנשים ניצחה מעיין פורמן ממכבי חיפה עם גובה של 1.74 מ', תוצאה זהה לזו של דניאל פרנקל ממכבי תל אביב שסיימה שניה.

אנטולי מיננקו מהפועל עמק חפר השלים דאבל כשזכה בריצות ל-60 מטרים (7:09 שנ') ו-60 משוכות (8:58 שנ'). אולגה לנסקי ממכבי י.ג ראשון לציון ניצחה ב-60 מטרים לנשים בזמן של 7:96 שנ', בעוד שאמה אירנה לנסקי ניצחה בריצת ה-60 משוכות בזמן של 8:44 שנ'.

בתחרות שבה השתתפו שמונה אגודות ניצחה מכבי תל אביב בגברים וגם בנשים. מכבי חיפה סיימה במקום השני לשני המינים, בעוד שהפועל עמק חפר סיימה שלישית בגברים, ומכבי בני הנגב באר שבע שלישית בנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully