וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם: "מה לא אעבור בשביל לשחק עבור מדינת ישראל"

27.2.2010 / 18:15

שחקן נבחרת הדייויס נשאר לבדו בצ'ילה בזמן ששאר חברי הנבחרת הוחזרו למיאמי. קיום המפגש עדיין מוטל בספק

האם משחקה של נבחרת ישראל נגד צ'ילה בגביע דייויס יועתק ממקומו או יידחה לאור רעידת האדמה שפקדה הלילה (בין שישי לשבת) את המדינה הדרום אמריקנית? המפגש נגד צ'ילה במסגרת הסיבוב הראשון של הבית העליון היה אמור להיפתח בשבוע הבא ביום שישי ולהתקיים בעיר קוקימבו, שבה עצמה נמדד רעש בעוצמה של 6.5 בסולם ריכטר, אם כי לא נגרם נזק לאתר התחרות. בכל זאת, בצ'ילה הוכרז מצב חירום לאומי וכרגע קשה לדעת מה יעלה בגורל המפגש.

על פי הנחיות איגוד הטניס הבינלאומי, ברגע שיפתח נמל התעופה בסנטיאגו יוכלו השחקנים להגיע לאתר התחרות. בינתיים מחפשת התאחדות הטניס הצ'יליאנית דרכי טיסה שיעקפו את סנטיאגו הבירה.

רעידת אדמה חזקה בעוצמה של 8.8 בסולם ריכטר הורגשה הבוקר סמוך לעיר קונספסיון, שגרמה למותם של מאות אנשים. מוקד הרעש נרשם כ-90 קילומטר צפונית מזרחית לעיר קונספסיון והוא הורגש גם בבירת המדינה סנטיאגו המרוחקת בכ-320 קילומטר ממוקד הרעידה וגרם לקריסת בניינים ופגע במערכת החשמל והתקשורת.

בתוך כך, הודח הלילה פרננדו גונזאלס הצ'יליאני מטורניר אקפולקו במקסיקו שמשוחק על חימר. גונזאלס הפסיד 6:7, 6:0, 6:4 לדוד פרר הספרדי, שיפגוש בגמר את בן ארצו חואן קרלוס פררו, שניצח את חואן מונאקו.

רם: "עצוב שאני בסיטואציה כזאת לבד"

נבחרת הדייויס של ישראל המריאה הבוקר מדאלאס לבירה סנטיאגו, אך הוחזרה למיאמי בגלל רעידת האדמה. יושב ראש איגוד הטניס, מיכאל קליין, אמר בתגובה: "אם שלטונות המדינה לא מצליחים לתת פתרון כי הם יהיו שקועים בטיפול בנפגעים, אז ה-ITF יצטרך לקבל החלטות", הוסיף קליין. "אף אחד לא יודע מה קורה באתר התחרות עצמו. אם הכל תקין, אז הם יתגברו על זה. אם יצטרכו למצוא אתר חלופי, זה יהיה מסובך יותר. התמונה תתבהר בשעות הקרובות. אני אמור לטוס לשם ביום שני".

בטיסה הראשונה, אשר המריאה עם חברת "אמריקן איירליינס" מדאלאס לסנטיאגו, וכללה את רוב חברי הנבחרת, היו הקפטן אייל רן והמאמן נועם בר עם השחקנים דודי סלע, הראל לוי ויוני ארליך. כשעה וחצי לפני הנחיתה הודיע להם הקברניט כי עקב רעידת אדמה בצ'ילה הם מוחזרים למיאמי. עם הנחיתה, השתכנה הנבחרת במלון בקרבת מקום וכעת הם ממתינים לפתיחה המחודשת של דרכי הטיסה.

הצוות הרפואי של הנבחרת המריא מישראל עם חברת התעופה הצ'יליאנית "לאן" אך הונחת בבואנוס איירס. נועם אוקון עשה את דרכו מניו יורק עם חברת דלתא והוחזר לניו יורק לאחר כ- 20 שעות טיסה.

אנדי רם, שהמריא בנפרד מהנבחרת עקב טיסות המשך לאחר המפגש, הונחת בנמל תעופה שבאנטופגסטה, המרוחק שעתיים מסנטיאגו. רם איבד כל תקשורת טלפונית לאחר קריסת הרשתות במדינה אך במסרון ששלח לאיגוד הטניס, אמר: "המצב פה נראה די חמור. כנראה שאת הלילה אני אצטרך להעביר בעיירה כאן ולצערי אני לא יכול לדבר עם אף אחד".

"אני עייף מאוד אחרי עשר שעות בשדה התעופה", הוסיף רם. "אני מחכה שכבר יפנו אותנו למלון ומבולבל כי אף אחד פה לא באמת יודע להעריך את גודל הנזק בסנטיאגו או בצ'ילה בכלל וגם לא ברור מתי יטיסו אותנו מכאן. כרגע אנחנו צריכים לחכות למחר בצהריים כדי לקבל עדכונים. עצוב שאני בסיטואציה כזאת לבד, אבל מה לא אעבור בשביל לשחק עבור מדינת ישראל", סיכם רם.

עדכון ראשון: 12:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully