וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: צרפת בדרך לתואר

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

27.2.2010 / 0:29

ה"לה בלו" שאבו השראה מחזרתו של סבסטיאן שאבאל, ניצחו בקארדיף 20:26 את ווילס ומתקרבים לזכיה ב"שש האומות"

צרפת ניצחה היום (שישי) את ווילס 20:26 במסגרת טורניר שש האומות בראגבי. כבר בדקה השביעית השתלט אלקסיס פאליסון הצעיר על מסירה וולשית לא מדויקת ורץ עד לקו הטריי. מורגן פארה השלים ל-0:7, ובמהלך המחצית אף העלה ל-0:13 בשתי בעיטות עונשין, אחת מהן מטוח של 45 מטר. בדקה ה-40 עשה פרנסואה טרין-דו בדיוק את מה שפאליסון עשה, אם כי באופן מרשים יותר, ולאחר עוד המרה מוצלחת של פארה ירדה צרפת להפסקה ביתרון 0:20.

במחצית השניה נרדמו הצרפתים על המשמר, וב-10 הדקות הראשונות שלה השיג סטפן ג'ונס 6 נקודות לווילס בבעיטות עונשין. בדקה ה-62, לאחר טריי של לי האף-פני שהומר בהצלחה, התוצאה כבר היתה 13:20.

בדקה ה-64 נכנס למגרש בקול תרועה סבסטיאן שאבאל, שהיה מחוץ לסגל בשני המחזורים הראשונים עקב פציעה. "איש המערות" הספיק לתרום בעיקר הנאה לאוהדים, כפי שהוא רגיל לעשות. הוולשים לא הצליחו לנצל הרחקה ל-10 דקות בכרטיס צהוב של פארה דקה אחר כך, והלהטוטן הספיק אף להגדיל את התוצאה ל-13:26 בבעיטת עונשין לאחר שפרדריק מישאלאק עשה את אותו הדבר בהיעדרו.

דקה לסיום הניח שיין וויליאמס, שחגג היום את יום הולדתו ה-33, את הטריי הגדול של הטורניר עד כה, כשבאמצעות זריזות שאין כמוה הצליח לעבור את כל מערך ההגנה הצרפתי. לוולשים לא היה זמן לנסות להניח טריי נוסף שהיה יכול להפוך את התוצאה, והטריי של הכוכב הקטן-גדול הפך לממתק ביום הולדת עצוב בו איבדה ווילס סיכוי ריאלי לזכות בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully