וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל חיפה: רק שמזג האוויר לא יהרוס

בעכו רוצים להמנע ממאבקי התחתית ומאמינים בניצחון על חיפה (שבת, 19:00). העיקר שהשופט מקפריסין ייאשר את המגרש

הפועל עכו סיימה היום (שישי) את הכנותיה לקראת המשחק החשוב מחר (19:00) מול הפועל חיפה, שייערך באצטדיון גרין בנצרת עילית. בעכו זוכרים היטב את המפגש בין שתי הקבוצות בסיבוב הראשון, אז הם רשמו את ניצחונם הראשון העונה מול אותה חיפה, וכעת המגמה היא לשחזר את אותו ערב, מתוך ידיעה כי כל תוצאה פרט לניצחון תסבך את הקבוצה הצפונית עוד יותר בקרבות ההשרדות בתחתית.

באסיפת הקבוצה היום אמר המאמן ירון הוכנבוים לשחקניו: "אנחנו צריכים לשחק אגרסיבי בהגנה ולשמור על השער שלנו. אלה הדברים שהביאו לנו את הנקודות בסיבוב הראשון והם יביאו לנו אותם גם מחר". בצד המקצועי, הוכנבוים יחסר את הבלם המוביל של הקבוצה, גבע ברקאי, שייעדר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. במקומו של ברקאי יעלה איציק כהן למרכז ההגנה וישחק לצידו של רון בן נחום. גם אדק מב'ה הפצוע ייעדר מחר מהסגל של עכו ואת מקומו יתפוס החלוץ רועי דיין. שינוי נוסף שמתכנן הוכנבוים הוא הצבתו של בן בנימין בקישור האחורי במקומו של אבי אלפסי שפתח במשחק הקודם.

בעכו מקווים כי למרות מזג האויר הסוער הצפוי בסוף השבוע, לא ייאלץ השופט שהגיע מקפריסין לדחות את המשחק בגלל תנאי המגרש, כפי שכבר קרב העונה במשחק נגד הפועל תל אביב.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, איציק כהן, רון בן נחום, דודי פדלון, עמנואל אמנגואה, בן בנימין, שחר סימנטוב, איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין, אבודו אוקצ'ה

"לא רוצים להיות הראשונים שעכו מנצחת בבית"

לאחר הניצחון בשבת האחרונה על בית"ר ירושלים, הפועל חיפה מגיעה למפגש מול עכו במצב רוח מרומם יחסית לשבועות הקודמים. עם זאת, אצל האדומים מהכרמל יודעים כי הפסד יחזיר את הקבוצה למשבר שפקד אותה מאז הדרבי החיפאי במחזור ה-15. נתון שמעודד את חיפה היא שאת מרבית ניצחונותיה העונה עשתה הקבוצה מחוץ לקרית אליעזר.

שלומי דורה ערך היום אסיפת קבוצה ובה דיבר בעיקר על חשיבות ביצוע ההוראות והעמידה במגרש, לאחר מכן אמר דורה לשחקניו: "אנחנו מגיעים במומנטום חיובי וחשוב לשמור עליו. עכו עדיין לא ניצחה בבית ואנחנו לא רוצים להיות הראשונים שהיא תעשה להם את זה, כי אם כן הניצחון מול בית"ר לא שווה הרבה".

אחרי שסביטי ליפנייה נפצע השבוע באחד האימונים ויוסי דורה ועדן בן בסט גם היו בספק למשחק, היום ערכו כל השחקנים אימון מלא והפועל אמורה להתייצב עם סגל מלא למשחק. שינוי אחד שאמור דורה לבצע הוא החזרתו של אייל טרטצקי לעמדת המגן לאחר שבוע שעבר עלה כקשר שמאלי והחזרתו של שרון לוי לספסל. את מקומו של לוי אמור לתפוס בריאן חרסיסיץ' שיעלה בקישור אחורי וישחק לצידו של דורה. רן אבוקרט ככל הנראה ימשיך לשבת על הספסל גם השבת בעוד שגל אראל אמור לפתוח בהרכב.

הרכב משוער: אוהד כהן, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, בריאן חרסיסיץ', גל אראל, ערן לוי, עדן בן בסט, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully