וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי נתניה: עוד הפתעה באופק?

דור בלך

26.2.2010 / 14:07

שחקניו של עטר רעבים לניצחון מפתיע נוסף (ש', 19:30, ספ' 1) נגד אמסלם, שביקש: "חייבים לשמור על המחויבות למועדון"

כשכבר שכחו טעמו של ניצחון מהו, עם שישה משחקים ברצף בלעדיו, ולאחר פיטורי יצחק שום והחלפתו בדוד אמסלם, בבית"ר ירושלים משוכנעים שמחר (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט 1) בטדי יצאו לדרך חדשה. "זו אווירה שונה לחלוטין", סיפר שחקן בקבוצה. "ממש כאילו זו קבוצה אחרת. שמחת החיים חזרה, הנחישות חזרה, יש מלחמה באימונים וכולם בטוחים שמחר זו תהיה קבוצה אחרת מזו שהפסידה בקרית אליעזר".

המאמן עצמו, שהבטיח לשחקניו כי כולם מתחילים מאפס, על אף שתפקד כעוזר המאמן של שום, מתקשה להחליט על הרכב ושוקל מספר אופציות מהן יחליט רק סמוך לפתיחת המשחק. הבוקר ערך את האימון המסכם בבית וגן תחת ברד כבד שהציף את כר הדשא, מה שאילץ את בית"ר לעבור ולהתאמן במגרש הסינטטי הסמוך.

עוד לפני האימון ערך לשחקנים אסיפת וידאו ארוכה בה הקרין להם את המהלכים הטובים שביצעו בשבועות האחרונים, ולאחר מכן את המהלכים הרעים והטעויות שביצעו. לבסוף הקרין לשחקניו אוסף מביצועי מכבי נתניה והזהיר אותם ממשחק המעברים המהיר שלהם.

"אנחנו צריכים לשמור על המחויבות שלנו כלפינו וכלפי המועדון עצמו", הרביץ אמסלם תורה בשחקניו, "איציק כבר דיבר אתכם ביום ראשון ואני לא חושב שצריך להוסיף על מה שהוא אמר לכם. אחרי איך שנראנו מול הפועל חיפה, אנחנו חייבים לעשות סוויץ' מחר".

אמסלם תרגל מספר הרכבים, וכאמור רק מחר באסיפה שלפני המשחק יודיע לשחקניו מי יעלה בהרכב. טוטו תמוז נפגע בגבו בסיום האימון וטופל, כשעדיין לא ברור האם יוכל לשחק מחר. כזכור, גם עמית בן שושן לא יוכל לשחק עקב צבירת צהובים מה שמציב את אמסלם בפני בעיה בהתקפה. אם תמוז לא יוכל לשחק יהיה זה חן עזריאל שיפתח כחלוץ לצד ברק יצחקי.

המאמן שקל לעלות עם שלושה בלמים וללא מגנים, אך נראה כי זנח את הרעיון. עדיין לא ברור מי יהיו צמד הבלמים שיפתחו, אך נראה כי שמעון גרשון ואריק בנאדו יחזרו לשתף פעולה בהרכב הפותח. אלירן דנין ישמש כמגן שמאלי, כשמהצד השני פאולו דה לה האסה או איתן טיבי צפויים לפתוח. קובי מויאל ועידן טל יאיישו את הקישור, כשמלפניהם יפתחו עידן ורד ואבירם ברוכיאן. ברק יצחקי יפתח לצד תמוז או עזריאל.

הרכב משוער: אריאל הרוש, פאולו דה לה האסה (איתן טיבי), שמעון גרשון (תומר בן יוסף), אריק בנאדו, אלירן דנין, קובי מויאל, עידן טל, עידן ורד, אבירם ברוכיאן, חן עזריאל (טוטו תמוז), ברק יצחקי.

מכבי נתניה: עדיין לא ברור אם מנשה ישחק

לאחר הניצחון הגדול על מכבי חיפה, שפתח את מאבק האליפות והעלה את נתניה על חשבון בית"ר למקום השישי, תנסה הקבוצה לסגור שבוע חלומי ולעשות צעד גדול בדרך להגעה אל הפלייאוף העליון. בנתניה יודעים שניצחון על בית"ר ירחיק את הירושלמים למרחק ארבע נקודות מתחתם, ומאמינים כי יוכלו לנצח את האקסית של המאמן ראובן עטר בביתה.

עטר עצמו, שכמובן הבהיר לשחקניו עד כמה כל משחק תלוי בהם, מתכוון לעלות מול מחזיקת הגביע עם אותו הרכב שניצח את האלופה. אוראל דגני, שסוספל במחזור שעבר, ירצה עונש הרחקה עקב צבירת צהובים ויצפה בחבריו מהיציע. שלו מנשה שעבר אתמול תאונת דרכים יחד עם יגאל אנטבי נבדק הבוקר על ידי רופא הקבוצה, ד"ר מרסלו פוסניק, אך עדיין לא ברור האם יהיה כשיר. הקשר, שכבש את שער הניצחון מול חיפה, סובל מכאבים חזקים בגבו, אך יעשה הכל כדי לשחק. רק מחר בסמוך לפתיחת המשחק יוחלט האם יפתח או לא. אם לא יפתח, יהיה זה דלה ימפולסקי שיחליף אותו. דייויד גומז, שחוזר לראשונה לטדי, הבטיח לחבריו כי הוא יכבוש נגד קבוצתו לשעבר וכי הוא מקווה שזה יהיה שער הניצחון.

"גם נגד מכבי חיפה האמנתי בהחלט בניצחון הזה", אמר אלמוג כהן לקראת המשחק. "בשיחה שהייתה לי עם עטר לפני המשחק, אמרתי לו שאם נעלה לשחק כמו שהתאמנו ביום שישי אז אנחנו מנצחים את המשחק הזה, ואז הוא ענה לי 'לא אם, אנחנו נעלה וננצח!'. גם מחר תהיה הרבה לחימה, נצטרך לעבוד קשה מבחינה טקטית כמו שעשינו נגד מכבי חיפה. אנחנו צריכים לבוא צנועים, שקטים ומרוכזים ואני מקווה שבעזרת השם נצא משם גדולים".

הרכב משוער: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, ליאוניד קרפניק, עמרי בן הרוש, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה, שלו מנשה (דלה ימפולסקי), פיראס מוגרבי, דיוויד גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully