וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיע דה לה שמעטה

עו"ד אורי שלף

26.2.2010 / 13:43

אורי שלף חשב שמצא את המיליונר שיעיף את אוסישקין בחזרה לצמרת הכדורסל. בסוף הוא גילה שאלף משקיעים ביד טובים מתפרן על מטוס

כל מי שקצת מתמצא בכל מה שקורה בספורט הישראלי יודע שיש גורם אחד ומכריע להצלחתה של קבוצת ספורט ישראלית: משקיע. עדיף אמריקאי, או לפחות ישראלי שעשה את הונו בארצו של הדוד סם. הרוסים מתבררים כלא אמינים, הקנדים לא מצליחים לנצח דרבי וכל ישראלי שפוי שחי את המציאות בארץ לא יכניס את היד לכיס. אלי טביב, הבעלים של הפועל תל אביב, רענן כץ מבעלי מכבי תל אביב בעבר ובעליהם העתידי (לכאורה) של מספר קבוצות בליגת העל בכדורסל, ג'ף רוזן הבעלים של מכבי חיפה ודיויד קולברן של ברק נתניה הם דוגמאות טובות.

עם הצלחתה המטאורית של הפועל אוסישקין בדרך לצמרת הכדורסל, ולאור העובדה שליגת העל נראית קרובה מתמיד, לא יכולתי שלא להתרגש מהעובדה שמשקיע פוטנציאלי מאמריקה הגיע השבוע לביקור מולדת בכדי לצפות לראשונה במשחק של קבוצתו האהובה הפועל אוסישקין.

מדובר בישראלי גאה ואוהד הפועל שרוף למעלה משלושים שנה. הוא טס הנה בביזנס אבל 300 שקל חברות בעמותה גדול עליו, עד עכשיו הוא חסך 900 שקל, לא נורא אנחנו עוד נוציא ממנו מיליונים. כבר שלוש שנים הוא מבטיח להגיע למשחק בביקוריו בארץ, אבל כל פעם יש תירוץ אחר: פעם זו השמש התל אביבית בסוף פברואר, פעם זה משחק חוץ בכרמיאל, פעם הילדים או האישה, ובכל פעם הוא מנסה להסביר לי שהוא בכלל לא משקיע אמריקאי. אמריקאי כן, כלומר ישראלי עם דרכון אמריקאי, אבל משקיע ממש לא.

איל נדל"ן? אולי מתווך דירות

השבוע הוא נחת לאחד השבועות העמוסים שידעה הפועל אוסישקין בימיה הקצרים. זה התחיל עם משחק חוץ ברמת השרון, לכאורה משחק שהיה עלינו לעבור בקלות ולכן בכדי לא להרוס את הרושם הראשוני שלו, ייעצתי לו לוותר על המשחק. כבר בסוף הרבע הראשון כשהיינו בפיגור אסטרונומי של 4 נקודות שקלתי לשלוח לו sms בהול שיעלה על הג'יפ המפואר (שחבר השאיל לו) ויגיע. כשרמת השרון השוו במהלך הרבע השלישי הצטערתי שרק שקלתי ולא באמת שלחתי, ותהיתי איך זה שאדם במעמדו לא משכיר מכונית, או מתגורר אצל אמו ולא בסוויטה מפנקת.

בסוף בישרתי לו על הניצחון הדחוק והמרגש והוספתי משפט שאסור להגיד לאף אחד בשום סיטואציה "חבל שלא באת, הפסדת...". "לא נורא", הוספתי, "יש השבוע משחק טוב יותר, משחק העונה, בחוץ נגד חוף השרון השנייה בטבלה, תבוא יהיה אש". אז הוא בא. הגיע איתי שעה וחצי לפני המשחק בכדי שאוכל להכניס אותו ללא כרטיס, תפס מקום בשורה הראשונה של יציע הכבוד המאולתר וביקש ממני שאעביר לו בקבוק מים של אחד השחקנים (בטח היו לו רק דולרים בארנק). בסוף הרבע הראשון, לאחר שהובלנו בעשרים הפרש, הוא הבין שאש כבר לא תבער פה היום ואני התפניתי להמשיך ולתהות אולי הוא אכן כלל לא משקיע כפי שהוא טוען, ואיך בכלל הוא עשה את הונו בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, אם בכלל. הוא טוען שמנדל"ן, אבל אני טוען שמי שמספר לכם שהוא עוסק בנדל"ן בארצות הברית, הוא בעצם מתווך דירות.

בסוף המשחק הוא ביקש ממני גופיות משחק בשביל הילדים, טריינינג, בשביל עצמו, ובנוסף הוא הודיע לי שאחרי המשחק של אוסישקין והדרבי, כבר נמאס לו ממשחקים שהתוצאה בהם ידועה מראש ולכן הוא לא יבוא למשחק נגד קאזאן. גם כן אוהד, משקיע עאלק, בסך הכל בא לעשות עלינו "סיבוב" ולתפוס קצת כותרות.

בשבת הוא לא יטוס איתנו לאילת למשחק חצי גמר גביע האיגוד שיסגור לנו סוף-סוף את השבוע, הוא יחזור בביזנס (אבל רק בזכות הנקודות) לאמריקה להצליח שם בגדול, והפועל אוסישקין תנסה להמשיך ולהצליח בגדול בלעדיו. בינתיים זה מצליח לנו יפה מאוד, מי צריך אותו, יש לנו אלף שמשקיעים יותר ממנו. אמנם לא אמריקאים אבל לפחות אוהדים מסורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully