וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש-אחי נצרת: איפה המוטיבציה?

ג'ון גרגורי ביקש משחקניו לשכוח מהצרות הכלכליות, עזורי ביטל הרצאה טקטית ואמר לשחקניו "תדברו על המגרש" (שבת, 19:00)

עם כל הצרות הכלכליות, חוסר הוודאות והשביתה האפשרית באופק, ינסו מחר (שבת, 19:00) שחקני אחי נצרת לנצח את הפועל באר שבע ולברוח מהמקום האחרון. "אני מבין מה אתם עוברים ומבין את המצוקה שלכם", אמר ג'ון גרגורי לשחקניו. "זה קשה, המצב לא ברור, אבל בואו נעשה את הטוב ביותר שאנחנו יכולים בצד המקצועי ונשים את כל השאר בצד. תנו לקשיים לחשל אתכם ולהפוך אתכם לשחקנים טובים יותר לקראת העתיד".

בצל כל בשורות האיוב, גרגורי קיבל לפחות בשורה טובה אחת כשז'וסלן מאייבי שהחרים את האימונים עקב החזרת רכבו שב לאימוני הקבוצה ויעמוד לרשותו מחר. מאייבי צפוי לפתוח בין הקורות. גם איסמעיל עמאר שהחרים את חלק מאימוני השבוע אמור להמשיך ולפתוח בהרכב. גרגורי לא צפוי לערוך שינויים בהרכב שהפסיד למכבי פתח תקוה בשבוע שעבר. יניב לוזון, שהתאמן באופן סדיר השבוע, יהיה כשיר למשחק אך רק סמוך לפתיחתו יוחלט האם הוא יכול לפתוח.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, נאור פסר, רמי דואני, מארק גורמן, איסמעיל עמאר, מייקל טוקורה, גיא דיין (יניב לוזון), שלומי חנוכה, לוהאב כיאל, טצ'ם נטויה, תומר חמד

עזורי שוב ויתר על ההרצאה הטקטית

מאמן הפועל באר שבע, גיא עזורי, החליט לוותר על האסיפות הטקטיות וההרצאות לחניכיו במהלך השבוע. המאמן שהבהיר לחניכיו ש"עדיף לכם לדבר במגרש", חזר על דבריו גם היום במהלך האסיפה המסכמת. בבאר שבע מקווים להתאושש מההפסד לאשדוד ולנצח בבית את אחי נצרת, שעליה אמרו שחקנים בקבוצה: "אם לא ננצח קבוצה שמתאמנת בלי תנאים וחשק, המקום שלנו בפלייאוף האמצעי ולא בפלייאוף העליון".

עזורי תרגל את נדב קידר על חשבונו של הבלם הברזילאי וויליאם סוארז שייעדר בעקבות הרחקה. אביתר אילוז שהתאמן במהלך השבוע למרות שלא התאושש לחלוטין מהפציעה ימשיך לפתוח בצד ימין כשהמאמן ימשיך בשיטה שכוללת שלושה קשרים אחוריים. מוחמד אדמו ימשיך לפתוח לצד אייל שן ויוסי אופיר למרות שעד הוא לא התגלה כזר ברמה גבוהה. בצל המתיחות עם המאמן, דוד רביבו דווקא יפתח בהרכב למרות שביקר אותו לעיני שחקנים במחצית המשחק באשדוד. ברק בדש ימשיך לפתוח בחוד, כשאוהד קדוסי וחנן פדידה ימתינו להזדמנות שלהם מהספסל.

בצל התבוסה באשדוד, אוהדי הקבוצה יגבירו את מחאתם וכפי שנכתב אתמול יגיעו למגרש אך לא יעודדו את הקבוצה וילבשו חולצות שחורות.

הרכב משוער: טברטקו קאלה; אביתר אילוז, דנילו מוריירה, נדב קידר, אופיר דוידזאדה; אייל שן, מוחמד אדמו, יוסי אופיר, מאור מליקסון, דוד רביבו; ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully