וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסמאן לא התאמן, בוקולי שוב תורגל בהרכב

26.2.2010 / 14:27

המגן-קשר של מכבי חיפה עשוי להישאר מחוץ לסגל נגד אשדוד, קולמה שוב בהרכב השני. מסיללה לא זומן לנבחרת דרא"פ

המגן-קשר עלי עוסמאן עשוי שלא להיכלל בסגל למשחק ביום ראשון מול מ.ס אשדוד (20:00, שידור ישיר בערוץ 1) לאחר שהיום (שישי) הוא לא הצליח להתאמן. כזכור, עוסמאן נטש את האימון ביום שלישי לאחר שמתח את שריר הירך האחורי. גם היום תורגל פיטר מסיללה בעמדת המגן השמאלי. ג'ון קולמה התאמן אך גוסטבו בוקולי אמור לפתוח לצד בירם כיאל. היום קולמה קיבל את גופיית ההרכב השני.

כזכור, באימון אתמול ערך אלישע לוי שינוי אחד לעומת ההרכב שבו פתח בהפסד למכבי נתניה. כאשר מסיללה חזר לעמדת המגן השמאלי במקום עוסמאן הפצוע שערך אימון קל ואילו קולמה שערך אימון מלא לא תורגל בהרכב. לצד בירם כיאל תורגל, בדומה למשחק בנתניה, בוקולי. קטן, רפאלוב, דבלאשווילי וארבייטמן השלימו את ההתקפה. קטן זכה למנוחה באימון הבוקר של יום שישי, אבל זה לא אמור לשנות את תמונת ההרכב.

בחיפה הביעו אתמול סיפוק מכך שהמגן פיטר מסיללה לא זומן למשחק הידידות של דרום אפריקה מול נמיביה ברביעי הבא. כזכור, עוזר המאמן ג'אירו ליל אמר: "מסיללה סובל מפציעה בירך שעלולה להיות חמורה. אין לנו כיסוי מתאים בעמדת המגן השמאלי", זאת לאחר שהזמין במקומו את מגן הנזה רוסטוק, ברדלי קארנל (32), שלא שיחק בנבחרת שנה וחצי. "יש על פיטר יותר מדי עומס", אמרו אמש. "עדיף שהוא ינוח קצת. הוא משחק כבר שנה עם עומסים גדולים ועם פציעה ולמרות זאת מפגין יכולת גבוהה. עדיף לא לסכן אותו". החלוץ שלומי ארבייטמן נראה מחויך באימון, כנראה על רקע זימונו המחודש לנבחרת. לחבריו הוא אמר: "שמח שאוחנה מאמן, יש לנו הערכה הדדית".

אייל גולסה יעבור אמנם בדיקת MRI, אך לא יחזור למגרשים בחודש הקרוב. במועדון החליטו שלא לסכן את השחקן שעשוי להחמיר את הפציעה אם יחזור לפני סיום תכנית העבודה שלו. ביום ראשון ייפגש סוכנו של השחקן, דדה חדד, עם הנהלת הקבוצה במטרה לחתום על חוזה ל-4.5 שנים, לאחר שהשחקן כבר סיכם עקרונית את תנאיו. בשיחה צפוי לעלות נושא סעיף היציאה לחו"ל. מוחמד גדיר, שחזר אתמול להתאמן עם הקבוצה, יפתח על הספסל ונראה כי המגמה של אלישע לוי מאז השער שכבש בטדי, היא להכניס אותו כמחליף במחצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully