וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדר: ”היינו צריכים להגיע לפני לרוסיה”

שחקן הפועל ת”א מסכם את ההדחה מול קאזאן, ומבכה את חוסר הפרגון אליו כבורג חשוב. דדי בן דיין יחמיץ את סכנין ורומניה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

דני בונדר יכול היה לקנות את עולמו כבר בדקת הפתיחה. לאחר 45 שניות של משחק שלח המגן כדור טוב מ-16 מטרים, שפגע במגן קאזאן והלך כל הדרך אל המשקוף, והחוצה. חוסר מזל, שהשפיע על הדרך בה התפתח המשחק. "אני מאמין שאם הכדור שלי בדקה הראשונה היה נכנס זה היה משנה את הכל", הוסיף בונדר. "זה יכול היה להדליק משהו אצל השחקנים, להוסיף עוד דחיפה מהקהל. היום היתה דחיפה עצומה מהאוהדים ואם הכדור שלי היה נכנס אולי זה היה עוזר, אבל לדבר על 'מה היה אם' לא יעזור לנו כי בסופו של דבר זה לא נכנס".

הכדור לא נכנס, הפועל תל אביב נפרדה מרובין קאזאן בתיקו 0:0 וסיימה את דרכה בליגה האירופית. את המסע החלו האדומים כשגברו על אלופת שבדיה גטבורג, וסיימו אותו בבית מול אלופת רוסיה, קאזאן. עוד לפני המשחק, הייתה אופטימיות זהירה אצל האדומים, כשאפילו המנכ"ל גבי קצרה והיו"ר אמיר ליובין קראו אליהם את הקפטן וואליד באדיר וביקשו ממנו שיבשר לשחקנים כי אם הם יצליחו לעבור את קאזאן, כל שחקן יזכה במענק של 10 אלפים דולרים.

על אף ההפסד וההדחה, נדמה שבהפועל לוקחים כל הצלחה או חוסר הצלחה במידה. אלי גוטמן נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק, לחץ לכל השחקנים ידיים ואמר להם: "אני גאה בכל אחד מכם על ההשקעה, ובכלל על הקמפיין הנפלא שעשינו". נראה כי בהפועל יזכרו את העונה האירופית הנוכחית כחוויה מאוד נעימה שריגשה לא מעט אנשים.

בשורות לא טובות הגיעו הבוקר מאימון הקבוצה, כשדדי בן דיין נטש את האימון למרות שהיה אמור לשוב לאימונים סדירים. המגן כבר חש טוב יותר, אבל היום התברר שהוא לא יהיה כשיר למשחק ביום ראשון נגד בני סכנין, כשהוא גם לא ימריא עם הנבחרת למשחק ברומניה בשבוע הבא. גם דניאל דה רידר לא יהיה כשיר ויחזור לאימונים במשך השבוע הבא. ללא קשר, משקיפי אופ"א שיבחו את הפועל תל אביב על ארגון הקמפיין האירופי שלהם.

דגלאס דה סילבה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"לדבר על 'מה היה אם' לא יעזור לנו כי בסופו של דבר זה לא נכנס". שחקני הפועל תל אביב נפרדים מהאוהדים ומאירופה/ברני ארדוב

"גם פה מזג האוויר קצת שיחק לטובתם"

אתמול בסיום המשחק ניסה לסכם בונדר את שני המפגשים מול קאזאן: "קיוונו שהם יגיעו לפה ויהיה להם קצת חם, אבל במקום זה הגיע מבול. גם פה מזג האוויר קצת שיחק לטובתם, אבל זה סתם תירוצים, זה לא מה שהכריע את ההתמודדות. קאזאן זו קבוצה ברמה שונה, ברמה מעלינו, למרות שהוכחנו אתמול שאנחנו קבוצה טובה מאוד כשעמדנו מולם יפה. המשחק שם התפקשש לנו ואתמול סיימנו את הקמפיין באירופה. שם לא הצלחנו להסתגל לתנאים ולמזג האוויר, אולי הגענו לרוסיה מאוחר מדי ואולי היינו צריכים להגיע כמה ימים לפני כדי להסתגל. התנאים שם הכריעו את המשחק וזה לא תירוץ, זה באמת מה שהיה. כל שחקן שתשאלו יגיד לכם את אותם הדברים – התנאים שם הרגו אותנו".

לפני המשחק סברו כי עמרי קנדה יפתח, אולם בונדר היה זה שלבסוף עלה בהרכב. לגבי יכולתו האישית בתקופה אחרונה אמר המגן: "מאז שאני בהפועל יש משהו בתקשורת שתמיד נגדי. תמיד מישהו אחר אמור לשחק במקומי ואף פעם זה לא אני שצפוי לפתוח, קודם כל מישהו אחר ותמיד אני אהיה בסוגריים, אבל אף פעם לא התלוננתי ואני לא אתלונן גם היום. כולם יודעים שאני לא עובד עם תקשורת ומי שלא עובד עם תקשורת אז התקשורת לא עובדת איתו. אני שחקן שקט שבא לעשות את העבודה שלי, אני לא מתעסק בזה יותר מדי, אני מתרכז בכדורגל ובמה שקורה במגרש. אני שמח שאני מציג יכולת טובה במשחקים האחרונים, אני חושב שבשני המשחקים מול קאזאן וגם בדרבי הצגתי יכולת מצוינת".

בונדר שכבר הוזמן בעבר רוצה לחזור לשם עם פתחית הקמפיין החדש בקרוב: "אני חושב על זה כמו שכל שחקן חושב על זה, זה חלום, מטרה, רצון. הייתי בנבחרת בתקופה שלפני הפציעות שלי וכמובן שהייתי רוצה לחזור לשם אבל זה תלוי אם אמשיך להציג יכולת טובה ולהיות שחקן הרכב. אני עובד קשה בשביל המטרה הזו".

בסוף השבוע אמור להיפגש סוכנו של ביבראס נאתכו עם ראשי קאזאן על מנת לקדם את העברתו של השחקן לרוסיה. בתוך המועדון האדום וגם מצידם של הרוסים עולים יותר ויותר קולות כי העסקה לא תמומש, אבל רק לאחר הפגישה ידעו בוודאות הצדדים לאיזה כיוון הולכת העסקה. כידוע, הסיכום שהושג עם קאזאן על כ-650 אלף יורו עבור נאתכו, כבר לא בתוקף לאחר שהרוסים לא מסכימים כרגע לשלם את הסכום הנקוב. מאמן קאזאן קורבן ברדייב חיזק אתמול במסיבת העיתונאים את ההערכה כי עדיין יש קשיים במשא ומתן, כאשר אמר: "אם נשיג סיכום כספי עם הפועל, אז נאתכו יעבור".

סקאוטים מספרד, אנגליה, בלגיה וגרמניה נכחו אתמול בבלומפילד ועקבו אחרי איתי שכטר, גילי ורמוט ודגלאס דה סילבה. שלושתם הרשימו מאוד ולקראת הקיץ ככל הנראה יקבלו הצעות אטרקטיביות מקבוצות מאותן מדינות. מסתמן כי גם המגן דני בונדר לא ימשיך בשורות הפועל תל אביב, ואת משום שהוא פגוע מאוד מההצעה הנמוכה שקיבל מהאדומים. בונדר אמור לשוב בימים הקרובים לשולחן המשא ומתן עם ההנהלת הפועל ולנסות להגיע לסיכום. אם זה לא יקרה, ככל הנראה יחפש קבוצה אחרת בקיץ הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully