וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה סילבה: "אם נשחק ככה בליגה, אפשר להגיע רחוק"

בלם הפועל ת"א מסתכל קדימה. גוטמן: "גאה בשחקנים שלי". ברדייב: "הפועל קבוצה טובה, זה הישג גדול לעבור אותם"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אם היו אומרים לשחקני הפועל תל אביב כי את העונה האירופאית שלהם הם יסיימו מאוכזבים, מרחק 90 דקות משמינית הגמר, סביר להניח שהם היו חותמים על ההצעה הזו בשתי ידיים. אלא שבסיום הערב (חמישי), לאחר שסיימו בתיקו 0:0 עם רובין קאזאן, תיקו שלמעשה סיים את העונה האירופאית של האדומים, יכולה הקבוצה להרגיש מאוכזבת. שחקניו של גוטמן הציגו יכולת נהדרת בחודשים האחרונים, עברו קבוצות גדולות בדמותן של המבורג, ראפיד וינה וסלטיק בשלב הבתים, ואלמלא תנאים כמעט בלתי אפשריים במשחק הראשון מול קאזאן ברוסיה, ייתכן והערב היה מסתיים שונה לגמרי.

"עכשיו ננסה לשמח את האוהדים, זה הכי חשוב"

אלא שכאמור, היריבה הרוסית ידעה לנצל היטב את הכפור, לזכות בשלושה שערי יתרון לקראת הגומלין. "את ההתמודדות מול קאזאן הפסדנו בעצם שם", אמר מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, "בתנאים לא אידיאלים לשחק כדורגל. ראינו את זה היום בכיסוי על בוחארוב ולא כפי שהיה שם, כשהוא כבש מולנו". המאמן הישראלי התייחס גם להזדמנות בפתיחה, ואמר: "אם הכדור של דני בונדר היה נכנס, המשחק היה אחרת". גוטמן לא התרגש במיוחד מההפסד, והעדיף להחמיא לשחקניו: "במצב של 0:0, דקה 90, השחקנים שלי רצים ומשתדלים בטירוף לנצח את המשחק. אלה דברים שנותנים לי סיפוק, ואני גאה בשחקנים שלי".

שוער הפועל, וינסנט אניימה, נשמע מאוכזב מאוד בסיום, ואמר: "ידענו שזה יהיה קשה במינוס של שלושה שערים". השוער כבר מסתכל קדימה, ואמר: "עכשיו סיימנו את המסע באירופה ועכשיו ננסה לשמח את האוהדים בליגה, זה הדבר הכי חשוב מבחינתנו. אני מקווה שנוכל לזכות בשבילם באליפות".

דאגלס דה סילבה אמר בסיום: "לא היה לנו מזל מההתחלה. צריך לזכור שמדובר באלופת רוסיה, קבוצה קשה מאוד שקשה להבקיע מולה. למרות הכל שיחקנו טוב. אנחנו רוצים להודות לקהל שהגיע ועודד מהדקה הראשונה ועד האחרונה. היום התמודדנו מול קאזאן, ואולי עכשיו מבינים מה עברנו כששיחקנו שם במינוס 20 מעלות". גם דה סילבה התייחס לליגה הישראלית, והצהיר: "היום שיחקנו כדורגל טוב, ואם נמשיך ביכולת הזאת בליגה, אפשר להגיע רחוק מאוד". לגבי עתיד המועדון במוקדמות ליגת האלופות, במידה ויגיעו לשם, אמר: "קשה לי להגיד עכשיו, אבל בטח יש לנו סיכוי".

מאמנה של קאזאן, קורבן ברדייב, החמיא ליריבתו בסיום: "הפועל קבוצה טובה מאוד, היא סיימה במקום הראשון בבית שלה וזה הישג גדול עבורנו לעבור אותם ולשלב הבא. זו מחמאה גדולה שהצלחנו לא לספוג מקבוצה שמבקיעה כל כך הרבה שערים". באשר לביבראס נאתכו, המבוקש בקרב קאזאן, הוסיף המאמן הרוסי: "זה תלוי אם נגיע להסדר עם הפועל מבחינה כספית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully