וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש האומות: צרפת מתכוונת להמשיך להסתער

אמיר שהם איגוד הראגבי הישראלי

25.2.2010 / 17:07

ה"לה בלו" יתארחו באיצטדיון המילניום אצל ווילס, אירלנד תתמודד בחוץ עם אנגליה, איטליה תשחק מול סקוטלנד

לאחר הניצחון הגדול על אירלנד לפני שבועיים, תגיע מחר (שישי) נבחרת צרפת לאיצטדיון המילניום בקארדיף (22:00, ישיר ב-France 2, שידור דחוי ב-23:30 בספורט 2) למשחק מול ווילס, אשר מגמגמת עד עתה בטורניר. בנג'מין פול ואלקסיס פאליסון ימשיכו להיות שחקני הכנף בהיעדרם של וינסנט קלרק ואורליה רוז'רי הפצועים. פרט לכך הקו האחורי הצרפתי נותר ללא שינוי, עם מורגן פארה, פרנסואה טרין-דו, יאניק יאוזיו, קלמנט פויטרנו, וכמובן הכוכב החדש מאתיו בסטארו. ז'וליאן בונר הותיק יפתח כחלוץ כנף במקום פלוג'נס אודראגו הפצוע אף הוא.

גם ווילס תציג קו אחורי חזק, עם סטפן ג'ונס, ג'יימי רוברטס, ג'יימס הוק, שיין וויליאמס, לי האף-פני ולי ביירן. מייק פיליפס, אשר ביום ראשון שיחק לראשונה מזה מספר חודשים, נקרא מיד לדגל ויאפשר גיבוי מהספסל לריצ'י ריס חסר הניסיון בעמדת הרכז הקדמי. דיניול ג'ונס ובראדלי דיויס, המרכיבים את השורה השניה בסקראם של קראדיף בלוז, יריכבו גם את השורה השניה הוולשית.

בשבת ב-18:00 (ישיר ב-France 2, שידור דחוי בספורט 1 ב-23:45) תתארח אירלנד בטוויקנהאם לקרב מענין מול אנגליה. התבוסה במחזור הקודם הכריחה את דיקלן קידני לבצע שינוי בדמות הושבתו של רונאן אוגארה על הספסל. ג'ונתן סקסטון הצעיר והמבטיח יפתח במקומו בעמדה מספר 10. עוד יחזור להרכב דונצ'ה אוקאלאהאן, אשר פספס את שני המשחקים הראשונים עקב פציעה לאחר ששיחק בכל משחקי שלושת טורנירי שש האומות הקודמים. שבועיים לאחר כריס פטרסון מסקוטלנד, גם ג'ון האיס יערוך את הופעתו ה-100 בנבחרת.

באנגליה לא יהיו שינויים בהרכב אם מארק קווטו יחלים מחידק הבטן שתקף מספר שחקנים נוספים בנבחרת מאז תחילת הטורניר. היעדרות שלו תטרוף את הקלפים בקו האחורי המהיר והמוכשר שספג ביקורת על שימוש יתר בבעיטות ואי ניצול הפוטנציאל שלו.

לפני כן, ב-15:30 (ישיר ב-France 2), תארח איטליה החלשה את סקוטלנד, אשר חוותה אובדן קשה כאשר פטרסון נפגע בכליה וסיים את הטורניר. המשחק עשוי להכריע את זהות הזוכה בפרס המפוקפק "כפית העץ", אשר מוענק למסיימת במקום האחרון באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully